TEQUILA\Polska dołącza do internetowych społeczności i uruchamia swoje konta na portalach Twitter i Facebook. W ten sposób TEQUILA \Polska chce nawiązać kontakt ze swoimi Klientami, komentować rynkowe trendy i informować o nowościach z życia agencji.
– Jako agencja marketingu zintegrowanego, musimy być na bieżąco z najnowszymi trendami oraz wykorzystywać potencjał i możliwości, jakie dają nowe kanały komunikacji. Dzięki takim miejscom jak Twitter czy Facebook, możemy nawiązać kontakt z wszystkimi osobami interesującymi się naszą agencją na nowej płaszczyźnie oraz pokazać, że TEQUILA\Polska to grupa ciekawych ludzi chcących dzielić się swoimi doświadczeniami, pasjami i przekonaniami – mówi Arkadiusz Piechocki, Partner Zarządzający TEQUILA\ Polska
Portal społecznościowy Twitter to najnowszy przebój komunikacji internetowej, coraz bardziej popularny w Polsce, często zwany „mikro blogiem”. Użytkownikom daje możliwość umieszczania krótkich, maksymalnie kilkuzdaniowych (160 znaków) komentarzy, na dowolny temat. Regularnymi „ćwierkającymi” są znani muzycy, aktorzy, a nawet politycy. Refleksje z kampanii wyborczej regularnie na Twitterze zamieszczał obecny prezydent USA Barack Obama. Na portalu Twitter pod adresem http://twitter.com/tequilapolska będą pojawiać się bieżące informacje o tym, co aktulanie dzieje się w agencji, linki do interesujących stron oraz krótkie komentarze do najnowszych wydarzeń.
Na koncie TEQUILA\Polska na portalu Facebook, użytkownik znajdzie m.in. informacje z życia firmy, linki do ciekawych stron internetowych, profile pracowników i przyjaciół agencji oraz zdjęcia z ważniejszych wydarzeń. Swoje komentarze w postaci polecanych linków regularnie zamieszcza Arkadiusz Piechocki – Partner Zarządzający TEQUILA\Polska. Konto agencji znajduje się pod adresem http://www.facebook.pl/pages/TEQUILA-Polska/120415800714
To nie pierwszy nowotechnologiczny projekt tego typu realizowany przez TEQUILA\. Oprócz uruchomienia kont na Facebook i Twitter, TEQUILA\Polska od ubiegłego roku aktywnie działa w Internecie przez portal branżowy www.brandenergizing.com.
http://twitter.com/tequilapolska
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.