TEQUILA\Polska dołącza do internetowych społeczności i uruchamia swoje konta na portalach Twitter i Facebook. W ten sposób TEQUILA \Polska chce nawiązać kontakt ze swoimi Klientami, komentować rynkowe trendy i informować o nowościach z życia agencji.
– Jako agencja marketingu zintegrowanego, musimy być na bieżąco z najnowszymi trendami oraz wykorzystywać potencjał i możliwości, jakie dają nowe kanały komunikacji. Dzięki takim miejscom jak Twitter czy Facebook, możemy nawiązać kontakt z wszystkimi osobami interesującymi się naszą agencją na nowej płaszczyźnie oraz pokazać, że TEQUILA\Polska to grupa ciekawych ludzi chcących dzielić się swoimi doświadczeniami, pasjami i przekonaniami – mówi Arkadiusz Piechocki, Partner Zarządzający TEQUILA\ Polska
Portal społecznościowy Twitter to najnowszy przebój komunikacji internetowej, coraz bardziej popularny w Polsce, często zwany „mikro blogiem”. Użytkownikom daje możliwość umieszczania krótkich, maksymalnie kilkuzdaniowych (160 znaków) komentarzy, na dowolny temat. Regularnymi „ćwierkającymi” są znani muzycy, aktorzy, a nawet politycy. Refleksje z kampanii wyborczej regularnie na Twitterze zamieszczał obecny prezydent USA Barack Obama. Na portalu Twitter pod adresem http://twitter.com/tequilapolska będą pojawiać się bieżące informacje o tym, co aktulanie dzieje się w agencji, linki do interesujących stron oraz krótkie komentarze do najnowszych wydarzeń.
Na koncie TEQUILA\Polska na portalu Facebook, użytkownik znajdzie m.in. informacje z życia firmy, linki do ciekawych stron internetowych, profile pracowników i przyjaciół agencji oraz zdjęcia z ważniejszych wydarzeń. Swoje komentarze w postaci polecanych linków regularnie zamieszcza Arkadiusz Piechocki – Partner Zarządzający TEQUILA\Polska. Konto agencji znajduje się pod adresem http://www.facebook.pl/pages/TEQUILA-Polska/120415800714
To nie pierwszy nowotechnologiczny projekt tego typu realizowany przez TEQUILA\. Oprócz uruchomienia kont na Facebook i Twitter, TEQUILA\Polska od ubiegłego roku aktywnie działa w Internecie przez portal branżowy www.brandenergizing.com.
http://twitter.com/tequilapolska
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.