TETA_Personel w Grupie Allianz Polska

Opublikowano: 6 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

TETA S.A. rozpoczęła wdrożenie systemu TETA_Personel w Grupie ALLIANZ Polska. Aplikacja będzie obsługiwała wszystkie spółki Grupy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Allianz jest kolejnym, po m.in. PKO/Handlowy PTE, Commercial Union, Hestia Insurance i Winterthur klientem TETY z branży finansowo-ubezpieczeniowej.

„Zdecydowaliśmy się na wymianę oprogramowania kadrowo-płacowego, ponieważ wykorzystywany dotychczas system zaczął być dla nas niewystarczający. Wybierając nowego dostawcę braliśmy pod uwagę przede wszystkim TETĘ, CDN/ComArch i Oracle. Przyglądaliśmy się funkcjonalnościom aplikacji, odwiedzaliśmy referencyjnych klientów i śledziliśmy doniesienia prasowe. TETA przekonała nas możliwościami systemu i dużą elastycznością w dopasowaniu go do naszych potrzeb. Jej aplikacja zapewni sprawną obsługę rozbudowanej struktury Grupy Allianz, wsparcie szkoleń dla agentów, będzie też połączona z modułem naliczającym prowizje. Wszystko to przy zachowaniu konkurencyjnej ceny.” – mówi Stanisław Musiał, Dyrektor ds. Konsultingu Informatyczno-Biznesowego.

Zakres wdrożenia obejmie pełną funkcjonalność aplikacji. Za pomocą zainstalowanego kiosku internetowego każdy pracownik będzie mógł połączyć się z bazą danych przez przeglądarkę internetową i w ten sposób uzyskać interesujące go informacje.

„Specyfika branży, ale przede wszystkim unikatowe potrzeby Grupy Allianz spowodowały, że dokonaliśmy szereg zmian i modyfikacji w naszej aplikacji. Obecnie, odbiorcy systemów dokładnie wiedzą, czego oczekują od dostawców ERP. Myślę, że jest to bardzo pozytywne zjawisko. Dla nas taka postawa jest nieocenionym źródłem informacji na temat przyszłego kształtu aplikacji” – powiedział Jerzy Krawczyk, prezes TETA S.A.

http://www.teta.com.pl

Sylwester KozakTETA_Personel w Grupie Allianz Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.