Od 1 marca 2010 r. stanowisko redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” obejmie Tomasz Wróblewski. Zastąpi na tym stanowisku Michała Kobosko, który po półrocznym okresie oddelegowania do pracy nad DGP wraca do Axel Springer Polska na stanowisko wydawcy tytułów „Newsweek” i „Forbes”.
Tworząc DGP udziałowcy Infor Biznes – INFOR.PL i Axel Springer Polska – podjęli decyzję, o oddelegowaniu do czasowego pełnienia funkcji redaktora naczelnego Michała Kobosko – będącego gwarantem sprawnego przeprowadzenia procesu integracji pracowników „Dziennika Polska Europa Świat” z redakcją „Gazety Prawnej”.
Pierwszy etap wprowadzenia projektu na rynek dotyczył połączenia zespołów redakcyjnych oraz warstwy tematycznej obu gazet. Tomasz Wróblewski pracował nad strategią drugiego etapu rozwoju DGP od kilku miesięcy.
Zdecydowaliśmy się na wybór Tomasza Wróblewskiego spośród kilku innych kandydatów, ze względu na jego duże doświadczenie dziennikarskie, redaktorskie i menedżerskie. Tomasz Wróblewski ma sprecyzowaną wizję udoskonalenia DGP. – mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu INFOR Biznes.
Zarówno wspólnicy – INFOR.PL oraz Axel Springer Polska, jak i Zarząd INFOR Biznes oceniają pozytywnie pracę Michała Kobosko.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.