Już 18 kwietnia, w Warszawie rusza kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp.
TravelCamp jest adresowany do wszystkich zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce. Do tej pory w trzech edycjach spotkania, zorganizowanych w Warszawie, Poznaniu i Krakowie wzięło udział ponad 300 osób.
Na TravelCampie spotykają się hotelarze, touroperatorzy, portale turystyczne, agencje interaktywne, specjaliści z zakresu marketingu internetowego, by wspólnie dzielić się wiedzą rozmawiać o trendach w e-turystyce.
TravelCamp to przedsięwzięcie stworzone z pasją i dla pasjonatów. Na TravelCampie wymiana informacji przeradza się w żywą dyskusję opartą o rzetelną wiedzę, a zwykła wymiana wizytówek w skuteczny networking z ważną częścią polskiej branży turystycznej i interaktywnej – mówi Marta Krupińska, Head Coordinator Travelnity.com
Inicjatywa została także dobrze przyjęta przez środowisko internetowe.
TravelCamp jest kolejnym przedsięwzięciem na rynku, które pozwala poznać produkt, markę od kuchni, dając tym samym możliwość rozwiania wątpliwości czy poznania czegoś zupełnie nowego. Dla samej branży turystycznej jest to za każdym razem zastrzyk świeżych informacji przydatnych w codziennej pracy przy planowaniu kampanii czy budżetów. To bardzo dobra inicjatywa – ocenia Michał Wiśniewski, Account Executive, ARBOinteractive Polska / Facebook NOW.
Dla uczestników tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie voucherów hotelowych oraz upominków ufundowanych przez Partnerów i Sponsorów.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Czwarta edycja spotkania zostanie zorganizowana 18 kwietnia w hotelu Mercure Warszawa Grand przy ulicy Kruczej w Warszawie.
Kontakt z organizatorem:
Piotr Kasperczak
tel. 0535 233 303
e-mail: [email protected]
http://travelcamp.pl
http://www.facebook.com/travelcamp
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.