20 stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.
Celem konferencji jest przybliżenie praktycznych zagadnień związanych z przygotowaniem kampanii reklamowych online, planowaniem i doborem mediów oraz optymalizacją działań i analizą efektów. Organizatorzy spotkania – tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline oraz wydawnictwo czasopism branżowych Target Press – korzystając z własnych doświadczeń i wiedzy będą chcieli pokazać jakie są najważniejsze aspekty reklamowania się w sieci.
Konferencja podzielona została na cztery części, podczas których będą prezentowane różne zagadnienia. O trendach w planowaniu kampanii internetowych opowie Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy i członek zarządu Cormedia, a niestandardowe kampanie reklamowe w sieci zaprezentuje Martyna Wróblewska, dyrektor sprzedaży sieci BUDOWNICTWOonline wraz z Urszulą Podsiadło, account manager Cormedia. Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzieli się także Robert Tomaszkiewicz, prezes zarządu wydawnictwa Target Press. Konferencje zakończy prezentacja Grzegorza Kaczmarskiego, kierownika działu sprzedaży sieci SPORTSonline.
Media plannerzy często popełniają błąd zakładając, że klient ma tą samą wiedzę co oni. Dopiero bezpośrednia praca z klientem pokazuje jak wiele zagadnień wymaga wyjaśnienia i wytłumaczenia. Niestety w codziennej pracy często brakuje na to czasu. Stąd pomysł na tą konferencje, by na spokojnie podzielić się wiedzą i odpowiedzieć na nurtujące pytania. Bez pełnej i rzetelnej informacji i wiedzy po obu stronach nie ma mowy o dobrych relacjach i udanej współpracy. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy i członek zarządu Cormedia.
Konferencja „Trendy w reklamie online” odbędzie się 20 stycznia 2010, na terenie MTB BUDMA w Poznaniu, w godzinach od 10.00 do 14.00. Patronem merytorycznym spotkania jest dom mediowy Cormedia a patronat branżowy objęło IAB Polska.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!