Rusza trzecia edycja „Piłkarzyków” w portalu Gazeta.pl – największego internetowego menedżera piłkarskiego. W poprzednich edycjach gry wzięło udział odpowiednio 11 tysięcy i 44 tysiące użytkowników. W końcowej klasyfikacji samej tylko drugiej edycji znalazło się 33,4 tys. drużyn i 4,3 tys. lig prywatnych. Na specjalnym forum poświęconym grze wpisano ponad 10 tys. postów. Rozdano 120 nagród.
„Piłkarzyki” to gra, w której każdy uczestnik ma niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menadżera swojej własnej drużyny piłkarskiej. Za 28 mln złotych można zbudować zespół marzeń, składający się z najlepszych zawodników polskiej ligi. Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w „Piłkarzykach”. Punkty zależą od rzeczywistych dokonań piłkarzy, którzy grają w rundzie wiosennej polskiej ligi. Punktacja jest ustalana na podstawie zaawansowanych statystyk gromadzonych przez dziennikarzy Gazety Wyborczej. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie w całym najwięcej punktów przez całą ligową wiosnę.
„Piłkarzyki” oparte są na zasadach znanego konkursu „Gazety Wyborczej” Wygraj Ligę. Ale mają dodatkowe możliwości:
– zmiany składu przed każdym meczem – jeżeli napastnik, nie strzela bramek lub bramkarz słabo broni, można zastąpić go innym zawodnikiem z 18 osobowej drużyny
– kupowanie i sprzedawanie zawodników – każdego zawodnika z drużyny można sprzedać z zyskiem i kupić w jego miejsca lepszego (wartość zawodników jest aktualizowana po każdej kolejce)
– ligi prywatne – każdy gracz może stworzyć swój własną ranking, w którym zmierzy się wyłącznie z zaproszonymi przez siebie graczami.
– dostęp do znakomitych statystyk ligowych Gazety Wyborczej – dzięki którym każdy gracz może na bieżąco optymalizować skład swojej drużyny
W tym roku wprowadzono, na prośbę uczestników gry, nowe opcje:
– prywatne fora – wzbogacenie lig prywatnych, umożliwiające dyskusje i konsultacje między graczami
– ligi regionalne – nowy ranking gromadzący mieszkańców poszczególnych województw, dzięki któremu każdy gracz może sprawdzić jak wypada na tle innych mieszkańców swojego regionu.
– ligi klubowe – nowy ranking gromadzący kibiców zespołów pierwszoligowych, dzięki któremu każdy gracz może sprawdzić jak wypada na tle innych kibiców swojej ulubionej drużyny.
– nową usługę „Piłkarzyki Plus”, dzięki której gracz szybciej otrzymuje wyniki swojej drużyny (przesyłane SMS-em po każdej kolejce natychmiast po przeliczeniu wyników), szczegółowe statystyki rundy jesiennej, dodatkowe opcje personalizacji drużyny (możliwość podłączenia własnego logo drużyny, notatnik prezesa, wybór stroju zawodników).
Nagrodą dla najlepszego prezesa klubu w „Piłkarzykach” jest skuter Gilera DNA 50.
Patronami medialnymi „Piłkarzyków” są: Radio Eska i magazyn CKM
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- W jaki sposób dział HR może zyskać dzięki wdrożeniu platformy WorkflowSpecjaliści w działach HR często muszą się liczyć z wykonywaniem czasochłonnej i żmudnej pracy. Głównym celem posiadania działu HR w ...
- Bezpłatne ogłoszenia na rynku niemieckim – gdzie znaleźć dobre źródło informacji?Rynek niemiecki wciąż pozostaje dla Polaków niezwykle atrakcyjny. Tamtejsza gospodarka nie tylko dobrze sobie radzi nawet w trudnych czasach, ale ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.