Rusza trzecia edycja „Piłkarzyków” w portalu Gazeta.pl – największego internetowego menedżera piłkarskiego. W poprzednich edycjach gry wzięło udział odpowiednio 11 tysięcy i 44 tysiące użytkowników. W końcowej klasyfikacji samej tylko drugiej edycji znalazło się 33,4 tys. drużyn i 4,3 tys. lig prywatnych. Na specjalnym forum poświęconym grze wpisano ponad 10 tys. postów. Rozdano 120 nagród.
„Piłkarzyki” to gra, w której każdy uczestnik ma niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menadżera swojej własnej drużyny piłkarskiej. Za 28 mln złotych można zbudować zespół marzeń, składający się z najlepszych zawodników polskiej ligi. Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w „Piłkarzykach”. Punkty zależą od rzeczywistych dokonań piłkarzy, którzy grają w rundzie wiosennej polskiej ligi. Punktacja jest ustalana na podstawie zaawansowanych statystyk gromadzonych przez dziennikarzy Gazety Wyborczej. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie w całym najwięcej punktów przez całą ligową wiosnę.
„Piłkarzyki” oparte są na zasadach znanego konkursu „Gazety Wyborczej” Wygraj Ligę. Ale mają dodatkowe możliwości:
– zmiany składu przed każdym meczem – jeżeli napastnik, nie strzela bramek lub bramkarz słabo broni, można zastąpić go innym zawodnikiem z 18 osobowej drużyny
– kupowanie i sprzedawanie zawodników – każdego zawodnika z drużyny można sprzedać z zyskiem i kupić w jego miejsca lepszego (wartość zawodników jest aktualizowana po każdej kolejce)
– ligi prywatne – każdy gracz może stworzyć swój własną ranking, w którym zmierzy się wyłącznie z zaproszonymi przez siebie graczami.
– dostęp do znakomitych statystyk ligowych Gazety Wyborczej – dzięki którym każdy gracz może na bieżąco optymalizować skład swojej drużyny
W tym roku wprowadzono, na prośbę uczestników gry, nowe opcje:
– prywatne fora – wzbogacenie lig prywatnych, umożliwiające dyskusje i konsultacje między graczami
– ligi regionalne – nowy ranking gromadzący mieszkańców poszczególnych województw, dzięki któremu każdy gracz może sprawdzić jak wypada na tle innych mieszkańców swojego regionu.
– ligi klubowe – nowy ranking gromadzący kibiców zespołów pierwszoligowych, dzięki któremu każdy gracz może sprawdzić jak wypada na tle innych kibiców swojej ulubionej drużyny.
– nową usługę „Piłkarzyki Plus”, dzięki której gracz szybciej otrzymuje wyniki swojej drużyny (przesyłane SMS-em po każdej kolejce natychmiast po przeliczeniu wyników), szczegółowe statystyki rundy jesiennej, dodatkowe opcje personalizacji drużyny (możliwość podłączenia własnego logo drużyny, notatnik prezesa, wybór stroju zawodników).
Nagrodą dla najlepszego prezesa klubu w „Piłkarzykach” jest skuter Gilera DNA 50.
Patronami medialnymi „Piłkarzyków” są: Radio Eska i magazyn CKM
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.