Do Virtualo dołączają Wydawnictwa: Prószyński i SKA, Literackie, Fabryka Słów, Insignis oraz Fox Publishing, a także Partnerzy sieci dystrybucji Empik.com, Amazonka.pl oraz portal dla miłośników książek NaKanapie.pl .
W październiku do grona 55 wydawnictw współpracujących z Virtualo dołączyli kolejni doskonale znani wydawcy: Prószyński i Ska, Wydawnictwo Literackie, Fabryka Słów , Insignis oraz Fox Publishing. Oferta Fabryki Słów, Fox Publishing oraz Insignis jest już dostępna on-line, wkrótce Czytelnicy będą mogli cieszyć się również tytułami z pozostałych dwóch wydawnictw. Oznacza to, że do końca roku oferta e-booków i audiobooków Virtualo będzie wynosić ponad 7 000 tytułów, co ma stanowić największą bazę e-tytułów polskojęzycznych.
Dobrą informacją dla Czytelników jest również to, że część wydawnictw m.in. Świat Książki, Czarna Owca, Zysk i Ska i W.A.B, zdecydowała się wydawać nowości wydawnicze jednocześnie w formie tradycyjnej, jak również w e-bookach. W formie e-książek dostępne są już takie pozycje jak „Handlarze czasem” Tomasza Jachimka, „Na grobli” Eustachego Rylskiego, „Łabędź i złodzieje” Elizabeth Kostovej, „Zwyczajny facet” Małgorzaty Kalicińskiej czy „Granatowa krew” Wiktora Hagena. 29 października wydarzeniem bez precedensu będzie przedsprzedaż e-booka przez Wydawnictwo Czarna Owca powieści Leifa GW Perssona „Między tęsknotą lata a chłodem zimy”, która w formie papierowej pojawi się w księgarniach 2 tygodnie później.
„Od pewnego czasu obserwujemy, że wydawnictwa coraz chętniej współpracują w ramach działań promocyjnych i coraz szybciej przekazują ofertę do digitalizacji” – mówi Robert Rybski, Prezes Zarządu Virtualo. A to dopiero początek trendu na polskim rynku.
W październiku do sieci dystrybucji Virtualo dołączył empik.com, który rozpoczął już w swoich salonach kampanię promującą e-czytelnictwo „Teraz się e-czyta” i wkrótce zaprezentuje e-czytnik OYO. Na empik.com można zakupić wszystkie e-booki z bazy tytułów Virtualo zarówno w formacie ePUB-DRM na e-czytniki, jak również PDF-DRM na komputery stacjonarne i laptopy. W październiku do Virtualo dołączyła również znana i lubiana e-księgarnia Amazonka.pl. Wkrótce ze sprzedażą e-booków rusza także bardzo popularny portal społecznościowo-księgarski NaKanapie.pl.
– To będzie pierwsze tego typu nowatorskie połączenie zarówno pod względem technologicznym, jak również koncepcyjnym, które umożliwi błyskawiczny dostęp do książek dla miłośników literatury. „Rynek e-książek nabiera rozpędu, a rok 2011 będzie dla niego przełomowy – podsumowuje Robert Rybski.
14 października Stowarzyszenie Wydawców Amerykańskich (AAP) ogłosiło raport sprzedaży ujawniający, że sprzedaż e-ksiązek miała aż 9% udział w ogólnej sprzedaży książek w USA, podczas gdy w poprzednim badanym okresie było to tylko 3,3%. Odnotowano również 3-krotny wzrost sprzedaży e-booków. Dane są obiecujące i jest szansa, że w perspektywie kilku lat taki sam wynik uda się przełożyć na realia polskiego rynku książki.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.