Firmy Nest Bank i Visa wystartowały właśnie z pilotażem Visa Mobile. To nowy sposób płatności kartą w internecie. Aby zapłacić w ten sposób należy podać swój numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji bankowej. Wybrani klienci Nest Banku testują usługę jako pierwsi na świecie.
Visa Mobile to nowa metoda płacenia. Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym została wdrożona. W pracach nad jej rozwojem uczestniczyło m.in. Studio Innowacji Visa w Warszawie. Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o wyeliminowaniu takich przeszkód, jak ręczne wprowadzanie danych z karty czy konieczność podania pełnego hasła do logowania. Aby zapłacić wystarczy wpisać swój numer telefonu podczas płatności na stronie sklepu czy w aplikacji i zatwierdzić płatność na smartfonie. Z rozwiązania będzie można skorzystać za pośrednictwem specjalnie przygotowanej aplikacji lub aplikacji banku, który zintegrował się z usługą.
Nest Bank testuje jako pierwszy na świecie
Jako pierwsi z Visa Mobile mogą korzystać wybrani klienci Nest Banku, którzy wcześniej zapisali się do pilotażu. Pilotaż potrwa do 30 września. Następnie, na przełomie roku Visa Mobile zostanie udostępniona wszystkim klientom Nest Banku.
Dzięki Visa Mobile płatności kartą w internecie stają się jeszcze bardziej zbliżone pod względem wygody do transakcji kartowych w sklepach stacjonarnych, a do tego pozostają bezpieczne – powiedział Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce. Jestem dumny z tego, że projekt był wspierany lokalnie przez zespół Studia Innowacji Visa w Warszawie z myślą o polskich konsumentach, którzy są bardzo otwarci na zakupy online i na różne metody płatności. Jednocześnie wierzę, że nasze rozwiązanie ma duży potencjał rozwoju na innych rynkach, na których jesteśmy obecni – dodał Adrian Kurowski.
Visa Mobile to rewolucja na rynku płatniczym. Nie tylko skraca czas płacenia, ale przede wszystkim jest w pełni bezpieczna dzięki wykorzystaniu tokenizacji, czyli zamiany wrażliwych danych karty na unikatowy ciąg cyfr – powiedziała Karolina Mitraszewska, członek zarządu Nest Banku.
Jak działa Visa Mobile?
Rejestracja w Nest Banku jest prosta. Wystarczy przejść do aplikacji mobilnej Nest Banku, wybrać menu „Karty” i kliknąć „Dodaj kartę do Visa Mobile”, potem pozostaje przepisać kod, który zostanie wysłany w mailu, a następnie zatwierdzić hasłem mobilnym.
Następnie podczas płatności w sklepie internetowym należy wybrać metodę płatności Visa Mobile, podać numer telefonu i zatwierdzić transakcję hasłem mobilnym w aplikacji mobilnej Nest Banku. Dzięki temu płatność może zająć nawet mniej niż 20 sekund.
Visa Mobile jest w pełni bezpieczną metodą płatności. Rozwiązanie zostało oparte na usłudze Click to Pay. Wykorzystuje ono standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), stanowiący punkt odniesienia dla płatności kartą w internecie. Metody płatności zgodne z SRC są proste w obsłudze dla klienta i łatwe we wdrożeniu przez dostawców. Standard SRC ma się także przyczynić do niższego odsetka odrzuconych płatności i zmniejszenia liczby transakcji oszukańczych. Wszystko za sprawą tokenów zastępujących wrażliwe dane karty. Co ważne, Visa Mobile to płatność kartą, zatem w razie potrzeby klient ma prawo skorzystać z chargebacku.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.