VIVA w WP.PL

Opublikowano: 24 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wirtualna Polska poszerza ofertę kontentową o zawartość jednego z najbardziej prestiżowych magazynów łączących ze sobą kulturę popularną z kulturą wysoką. Ekskluzywne pismo dla kobiet VIVA! znalazło się na stronach portalu dzięki zacieśnieniu współpracy WP i Wydawnictwa Edipresse.

W WP nie zabraknie wywiadów VIVY!, ciekawostek o modzie, kuchni, urodzie, galerii fotografii, artykułów o znanych i lubianych. 'Zadbaliśmy o to, by w serwisie prezentować najciekawsze materiały z aktualnych oraz archiwalnych wydań dwutygodnika – mówi Joanna Ruczyńska z Wirtualnej Polski, współodpowiedzialna za wdrożenie projektu – Interesujące i wszechstronne artykuły tematyczne przeplatane są wywiadami z gwiazdami, którymi VIVA! wyróżnia się spośród opiniotwórczych magazynów kobiecych.'

VIVA! to magazyn poświęcony przede wszystkim ludziom znanym większości z oficjalnych wystąpień, koncertów, ekranu kina, czy krótkich wypowiedzi dla telewizji: aktorów, polityków, biznesmenów, naukowców, piosenkarzy i ludzi sukcesu.

'Systematycznie wzbogacamy portalową ofertę dla kobiet, różnicując ją pod względem zawartości i kierując do odmiennych grup, tak, by każda z pań znalazła w WP coś dla siebie. – podkreśla Kinga Ciukta odpowiedzialna za współpracę z partnerami medialnymi i kontentowymi WP – Z Wydawnictwem Edipresse współpracujemy od 2002 roku udostępniając w zasobach WP serwis polki.pl, sztandarową witrynę dla Kobiet Wydawnictwa.'

Portal w niedalekiej przyszłości planuje uruchomienie kolejnych serwisów – internetowych odpowiedników innych popularnych czasopism wydawnictwa Edipresse: Przyjaciółka, Uroda, Vita, Mamo To Ja, czy Dom&Wnętrze.

http://viva.wp.pl

Sylwester KozakVIVA w WP.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.