Nawet o 1000 zł różnią się w sklepach internetowych ceny kamer i aparatów fotograficznych. Z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info wynika, że poszczególne produkty w zależności od sklepu mogą być dwukrotnie droższe.
– Najpopularniejszy w czerwcu aparat cyfrowy – Olympus SP-590 UZ kosztuje od 1325 do 1699 zł. Dla najczęściej wybieranej przez użytkowników Okazje.info kamery – Samsung VP-HMX20C różnica w cenie wynosi aż 836 zł, czyli 40 % – mówi Justyna Staszewska, PR&Marketing Assistant Okazje.info.
Jednak rekordowe wyniki to ponad 100 % różnicy między najniższą a najwyższą dostępną ceną. Znajdziemy je zarówno wśród kamer, jak i aparatów cyfrowych. Dla kamery cyfrowej Panasonic VDR-D50EP-S cena maksymalna jest o 134 % (823 zł) wyższa od ceny minimalnej.
– Największe różnice wartości dotyczą profesjonalnych sprzętów z wyższej półki, zwłaszcza lustrzanek cyfrowych – mówi Justyna Staszewska. – Cena lustrzanki Canon EOS-1Ds Mark III waha się od 23999 do 32999 zł, czyli o 9 tysięcy złotych – dodaje.
Najpopularniejsze produkty w czerwcu w Okazje.info to: Olympus SP-590 UZ dla kategorii aparaty cyfrowe, Nikon D 60 dla kategorii lustrzanki cyfrowe i Samsung VP-HMX20C dla kamer cyfrowych.
Techcity.pl – aparaty, komputery, muzyka… – Zapraszamy!
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.