Blisko 50 tysięcy propozycji na LATO 2009. Tak już dziś wygląda internetowy katalog portalu turystycznego EasyGo.pl z ofertami w przedsprzedaży typu wcześniej – taniej. W listopadzie ruszyła machina tanich rezerwacji i sprzedaży propozycji wakacyjnych na kolejne lato. Co ciekawe, mimo zawirowań na rynkach finansowych i masowych informacjach o kryzysie nasze wakacje kupione na kilka miesięcy do przodu mogą być równie tanie jak w poprzednich latach. Wystarczy wybrać lub zadbać o ofertę z gwarancją stałej ceny.
Touroperatorzy bardzo szybko zareagowali na zawirowania na rykach finansowych i dostosowali do aktualnej sytuacji swoje produkty w przedsprzedaży. – Kilka biur podróży od razu wprowadziło gwarancje stałej ceny do oferowanych w tej chwili pakietów promocyjnych – wyjaśnia Iwona Sokołowska, dyrektor działu sprzedaży EasyGo.pl – Pozostałym klientom sugerujemy dokupienie takiej opcji, co pozwoli im zagwarantować sobie tanie wakacje w przyszłym roku.
A że warto rezerwować wcześniej nikogo przekonywać nie trzeba. – Z informacji pochodzących od naszych turystycznych partnerów, jak i naszych własnych statystyk wiemy, że 35-40% całej oferty na sezon letni sprzedaje się właśnie w okresie promocji typu wcześniej taniej – przypomina Tomasz Domżalski, dyrektor działu marketingu EasyGo.pl – Zakupy na przełomie roku to same korzyści.
Najważniejszy zysk to zniżka finansowa sięgająca w tym sezonie nawet do 40% ceny katalogowej. Równie ważny jest pełny katalog wyboru. Teraz mamy szanse na bardzo precyzyjny wybór hotelu zgodnego z naszymi oczekiwaniami i w bardzo korzystnej cenie. Nie bez znaczenia są też dodatkowe gratisy od poszczególnych touroperatorów. Bez wątpienia tegorocznym hitem wśród tego typu gratisów będzie właśnie gwarancja stałej ceny.
– W chwili obecnej informacje o kryzysach światowych nie mają żadnego wpływu na chęci podróżnicze naszych rodaków – zapewnia Iwona Sokołowska. – Trzeba pamiętać, że każdego roku podróżuje co najmniej 15% Polaków więcej niż rok wcześniej. Touroperatorzy i ubezpieczyciele dbając o swoje interesy robią więc wszystko, aby tę tendencję utrzymać. Korzyści końcowe spadają zatem na klienta.
Na każdym wydanym na wakacje 1000 zł możemy w tej chwili zaoszczędzić około 300-400 zł. Dokupienie gwarancji stałej ceny to wydatek w granicach 100-150 zł za osobę. Jeśli więc cena katalogowa wakacji dla naszej, 3 osobowej, rodziny wyniesie w sezonie 4500 zł to dziś zaoszczędzamy na niej, przy 40% rabacie, aż 1800 zł. Nasze wakacje mogą więc kosztować nie 4500zł, a tylko 2700 zł. Nawet jeśli będziemy chcieli dokupić do tego dwie czy trzy gwarancje stałej ceny za łączną kwotę 300-450 zł to nasz zysk i tak mocno przekroczy 1300 zł. A co najważniejsze, dzięki temu zyskamy 100% pewność niezmienności ceny za nasze wakacje.
W tej chwili katalog ofert typu wcześniej taniej w EasyGo.pl to ponad 47 tys. gotowych propozycji tańszych wyjazdów na Cypr, do Bułgarii, Egiptu, Grecji, Hiszpanii, Tunezji, Turcji, Maroka, Włoch Portugalii, Izraela i na Maltę. Pracownicy EasyGo.pl zapewniają, że katalog z promocjami powiększy się do co najmniej 100 tys. ofert, a najciekawsze i najtańsze propozycje będzie można kupić na przełomie roku.
Tomasz Domżalski analizując zachowania klientów w listopadzie 2007 i 2008 roku zauważa, że klienci pozytywnie zareagowali na wcześniejszy niż w ubiegłym roku start sprzedaży ofert w promocji wcześniej taniej. Obawy części biur podróży, że to może za wcześnie w odniesieniu do statystyk są pozbawione racji bytu. Co ciekawe internetowi klienci turystyczni odważnie wykorzystują możliwości jakie daje im opcja gwarancji stałej ceny i odważnie planują swoje kolejne wakacje.
www.easygo.pl
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.