Peugeot Polska, we współpracy z agencją interaktywną OS3 przygotowała dla wszystkich internautów specjalny, walentynkowy prezent w postaci e-kartek. Każdy kto już 11 lutego odwiedzi stronę peugeot.com.pl będzie miał niepowtarzalną okazję wysłania do ukochanej osoby jednej z pięciu e-kartek zaprojektowanych specjalnie na Walentynki.
Od strony graficznej, e-kartki Peugeot, to połączenie branży motoryzacyjnej z uczuciami i emocjami. Subtelna elegancja i delikatność projektów sprawiają, że e-kartki Peugeot są oryginalnym sposobem na wyrażenie, nawet tych najgłębiej skrywanych uczuć.
„Adresat życzeń otrzyma e-mail z podanym linkiem do strony, na której będzie mógł zobaczyć przygotowaną specjalnie dla niego e-kartkę. Mamy nadzieję, że nasze projekty spodobają się miłośnikom motoryzacji, którzy zechcą wyrazić swoje uczucia za pośrednictwem stron internetowych Peugeot. Wierzymy, że dzięki takim inicjatywom, liczba internautów odwiedzających serwis internetowy Peugeot Polska będzie wciąż rosła.” powiedziała Agnieszka Brzezińska specjalista do spraw marketingu w firmie Peugeot Polska.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...