Peugeot Polska, we współpracy z agencją interaktywną OS3 przygotowała dla wszystkich internautów specjalny, walentynkowy prezent w postaci e-kartek. Każdy kto już 11 lutego odwiedzi stronę peugeot.com.pl będzie miał niepowtarzalną okazję wysłania do ukochanej osoby jednej z pięciu e-kartek zaprojektowanych specjalnie na Walentynki.
Od strony graficznej, e-kartki Peugeot, to połączenie branży motoryzacyjnej z uczuciami i emocjami. Subtelna elegancja i delikatność projektów sprawiają, że e-kartki Peugeot są oryginalnym sposobem na wyrażenie, nawet tych najgłębiej skrywanych uczuć.
„Adresat życzeń otrzyma e-mail z podanym linkiem do strony, na której będzie mógł zobaczyć przygotowaną specjalnie dla niego e-kartkę. Mamy nadzieję, że nasze projekty spodobają się miłośnikom motoryzacji, którzy zechcą wyrazić swoje uczucia za pośrednictwem stron internetowych Peugeot. Wierzymy, że dzięki takim inicjatywom, liczba internautów odwiedzających serwis internetowy Peugeot Polska będzie wciąż rosła.” powiedziała Agnieszka Brzezińska specjalista do spraw marketingu w firmie Peugeot Polska.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.