Wdrożenie neoKartka.pl dla Poczty Polskiej [case study]

Opublikowano: 17 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wdrożenie systemu e-commerce neoKartka.pl pozwalającego na wysyłanie tradycyjnych kartek za pośrednictwem internetu, zakończyło się na początku 2013 roku. Za wykonanie odpowiadała firma firma best.net.

best_netSystem został wdrożony na zlecenie spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Jednym z poważniejszych ograniczeń był bardzo krótki okres realizacji projektu – autorzy rozwiązania mieli tylko 50 dni na implementację rozwiązania. Jednak, mimo tak krótkiego czasu, projekt udało się zakończył się sukcesem.

Zapraszamy do zapoznania się z case-study z wdrożenia.

Sylwester KozakWdrożenie neoKartka.pl dla Poczty Polskiej [case study]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.