Wdrożenie neoKartka.pl dla Poczty Polskiej [case study]

Wdrożenie systemu e-commerce neoKartka.pl pozwalającego na wysyłanie tradycyjnych kartek za pośrednictwem internetu, zakończyło się na początku 2013 roku. Za wykonanie odpowiadała firma firma best.net.

best_netSystem został wdrożony na zlecenie spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Jednym z poważniejszych ograniczeń był bardzo krótki okres realizacji projektu – autorzy rozwiązania mieli tylko 50 dni na implementację rozwiązania. Jednak, mimo tak krótkiego czasu, projekt udało się zakończył się sukcesem.

Zapraszamy do zapoznania się z case-study z wdrożenia.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry