Twórcy aplikacji WhatsApp mogą zostać przejęci przez Facebooka. Byłby to zrozumiały krok na drodze rozwoju obszaru mobilnego serwisu społecznościowego.
Jak donosi TechCrunch, Facebook prowadzi rozmowy z twórcami bardzo popularnej aplikacji do komunikacji tekstowej dotyczące możliwego przejęcia. Cena zakupu nie jest znana, nie wiemy także jak zaawansowane są rozmowy. Obie firmy odmawiają komentarza.
WhatsApp powstała w 2009 r. w Kalifornii. Płatna, choć pozbawiona reklam aplikacja dostępna jest dla systemów iOS, Android, BlackBerry, Windows Phone oraz Symbian w wielu wersjach językowych (w tym polskiej). Pozwala prowadzić rozmowy tekstowe (czaty), przesyłać zdjęcia oraz wiadomości dźwiękowe i wideo.
Jakie znaczenie dla Facebooka ma WhatsApp? Ewentualny zakup dałby dostęp do bazy 100 mln bardzo aktywnych (korzystających codziennie) użytkowników z 250 krajów. W październiku ubiegłego roku twórcy aplikacji chwalili się, że użytkownicy wysyłali miliard wiadomości – 41,6 mln na godzinę, 11,5 tys. na sekundę. Mark Zuckerberg zapowiedział zaś w październiku, że Facebook skupiać się będzie na rozwiązaniach mobilnych. Wydaje się więc to dobry krok w kierunku rozwoju oferty mobilnej. Czy zadowoleni będą jednak użytkownicy WhatsApp?
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.