Ruszyła platforma dla wszystkich miłośników gier flashowych. Co istotne, gry mogą tworzyć sami użytkownicy, serwis wpisuje się więc w linię witryn społecznościowych Wirtualnej Polski, stanowiąc doskonałe uzupełnienie oferty WP skierowanej do internautów-graczy. Portal wzbogaca tym samym swoje portfoilo gier: MMO, gier online oraz gier typu „casual”.
To drugi projekt Wirtualnej Polski, po Pikeo.pl, realizowany przez nas we współpracy z Orange. To także kolejna, po wersjach angielskiej, francuskiej i hiszpańskiej, odsłona Whosegame na świecie. Na polskim rynku nie istniało dotąd podobne rozwiązanie. Jesteśmy pionierem, który, wprowadzając do polskiego Internetu serwis do tworzenia i publikacji gier flaszowych, chce zagospodarować istotną sieciową niszę. – mówi Aleksandra Ciechomska-Smereczyńska, Dyrektor Pionu Business Development Wirtualnej Polski – Mamy też nadzieję, że długo zachowamy pozycję lidera w tym segmencie.
Serwis jest skierowany do osób kreatywnych, młodszych i starszych, którzy mają pomysł na grę flaszową – platformówkę, fantasy, przygodową, science fiction, itp. – i chcą ją udostępnić innym użytkownikom Internetu. Mogą przy tym skorzystać z oferowanych przez whosegame.pl narzędzi, zdefiniować parametry i postaci gry, ustalić ilość poziomów, nadać im własną formę graficzną, dodać dźwięki. Każdy tworzony poziom można przed publikacją przetestować. Wszystkie gry można też komentować i oceniać.
Dajemy użytkownikom możliwość pochwalenia się swoimi umiejętnościami tworzenia gier, rozwijania umiejętności i talentów graficznych, rywalizowania ze sobą o tytuł najlepszego twórcy. – dodaje Przemysław Kazanowski z Wirtualnej Polski, kierownik projektu Whosegame – Udostępniając Whosegame chcemy stworzyć największą sieciową platformę gier flaszowych w Polsce, za pośrednictwem której internauci nawiążą ze sobą kontakty, wymienią się doświadczeniem i wiedzą.
Whosegame.pl została zaprojektowana w taki sposób, by twórcy gier mogli wykazać się zdolnościami w projektowaniu gier i swoimi talentami artystycznymi. Treścią zaprezentowaną w serwisie może być bowiem nie tylko skończona gra, ale także poszczególne jej elementy, które autorzy udostępniają w serwisie, z możliwością wykorzystania ich przez innych.
Gra lub czytanie prezentowanych w serwisie treści odbywa się bez rejestracji, jednak by w pełni uczestniczyć w społeczności graczy, należy się zarejestrować. Użytkownik serwisu może stworzyć w nim własny profil oraz nim zarządzać, określić swój status (Gracz lub Kreator Gry), umieścić grę na własnej stronie WWW, wysłać swoje dzieło przyjaciołom oraz znajomym i na bieżąco się z nimi komunikować poprzez whosegame.pl.
Ze wszystkich gier korzystać można bezpłatnie. Te najwyżej oceniane, najnowsze i takie, w które najczęściej grają inni użytkownicy, prezentowane są na głównej stronie serwisu. W tej chwili serwis udostępnia blisko 600 gier z różnych gatunków: przygodowych, strategicznych, edukacyjnych, sportowych, akcji. Ich liczba systematycznie rośnie.
Wraz ze startem serwisu ruszył międzynarodowy konkurs na stworzenie najlepszej gry flashowej. Pula nagród w konkursie wynosi 10 tysięcy euro. Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 marca 2009. Na gry konkursowe upublicznione w serwisie swoje głosy oddawać będą mogli wszyscy internauci (w dniach 1-15 kwietnia). O najlepszej trójce zdecyduje zaś profesjonalne, międzynarodowe jury. Lista laureatów zostanie opublikowana 16 kwietnia 2009 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.