Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Opublikowano: 11 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Liczba firm, które odczuwają skutki kryzysu wciąż rośnie. Sytuacja ta wymusza zintegrowane działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz efektywne gospodarowanie środkami budżetowymi. Celem kampanii nie jest już jedynie komunikacja z klientem, a coraz częściej przedsiębiorstwa oczekują realnych przychodów z tej formy promocji. Według prognoz, mimo kryzysu i spadku udziałów z reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, rokowania dla rynku reklamy online na 2009 rok są bardzo optymistyczne. Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo – sprzedażowych w internecie może więc być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

W dniach 17-18 czerwca 2009, w Hotelu Polonia Palace/ Knowledge Village, w Warszawie, odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu „@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt realizowany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma. W jego ramach prowadzone są następujące działania: Badanie, Raport, Konferencja i Warsztaty.

Hasłem przewodnim aktualnej, czwartej edycji projektu jest: „Skuteczność poprzez Użyteczność”, która pozwala w wymierny sposób przełożyć się na zysk firmy. Konferencja „@rewolucja biznesu 4.0” to okazja aby:

  • dowiedzieć się, jak być bardziej skutecznym przez zwiększenie użyteczności prowadzonych działań marketingowych,
  • zwiększyć konwersję ze sprzedaży,
  • wygenerować bazę wysokiej jakości leadów biznesowych,
  • wdrożyć działania PR w połączeniu z działaniami SEO.

Podczas konferencji i warsztatów zaprezentowane zostaną praktyczne wskazówki i studia przypadków firm, które z sukcesem zwiększyły zyski poprzez efektywnie prowadzony e-biznes. Wystąpienia podczas Konferencji poprowadzą znakomici eksperci z firm: Grupa Onet.pl SA, GG Network SA, Doz.pl, Harder&Harder, Walmark, UseLab, Bluerank. Partnerami merytorycznymi Projektu są: IAB Polska, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, Polskie Badania Internetu (PBI) oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Warsztaty, które odbędą się 18 czerwca w Knowledge Village w Warszawie, służą przekazaniu doświadczeń i podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu w obszarze SEO PR i skutecznego formularza. Organizatorzy zapraszają do udziału w następujących dwóch warsztatach:

  • SEO PR – który poprowadzi Aneta Mitko i Patrycja Tomczak z agencji SEM Bluerank. Warsztat odpowie na pytania: Jak redagować teksty, aby wspomagały one pozycjonowanie Twojego serwisu oraz planować działania PR w połączeniu z działaniami SEO.
  • SKUTECZNY FORMULARZ – prowadzony zostanie przez Wojciecha Kuśmierka z UseLab. Warsztat odpowie na pytanie: Jak konstruować formularze WWW, aby maksymalnie zwiększyć ich skuteczność zarówno poprzez zdobywanie biznes leadów, jak i zwiększenie konwersji wyrażonej w ilości osób wypełniających do końca formularz. Omówione zostaną również zagadnienia z zakresu psychologii użytkownika Internetu, głównie w temacie utrzymywania zaangażowania użytkownika w procesie zakupu.

Premiera Raportu „Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów” będzie miała miejsce podczas Konferencji w dniu 17.06.2009. Raport będzie udostępniony bezpłatnie uczestnikom konferencji i warsztatów!

Tylko do 15 maja udział w Warsztacie oferowany jest w specjalnej cenie 550 zł.

Więcej informacji na stronie projektu: www.internet.nf.pl

Dawid ZarazińskiWiększe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.