Liczba firm, które odczuwają skutki kryzysu wciąż rośnie. Sytuacja ta wymusza zintegrowane działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz efektywne gospodarowanie środkami budżetowymi. Celem kampanii nie jest już jedynie komunikacja z klientem, a coraz częściej przedsiębiorstwa oczekują realnych przychodów z tej formy promocji. Według prognoz, mimo kryzysu i spadku udziałów z reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, rokowania dla rynku reklamy online na 2009 rok są bardzo optymistyczne. Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo – sprzedażowych w internecie może więc być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
W dniach 17-18 czerwca 2009, w Hotelu Polonia Palace/ Knowledge Village, w Warszawie, odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu „@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt realizowany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma. W jego ramach prowadzone są następujące działania: Badanie, Raport, Konferencja i Warsztaty.
Hasłem przewodnim aktualnej, czwartej edycji projektu jest: „Skuteczność poprzez Użyteczność”, która pozwala w wymierny sposób przełożyć się na zysk firmy. Konferencja „@rewolucja biznesu 4.0” to okazja aby:
- dowiedzieć się, jak być bardziej skutecznym przez zwiększenie użyteczności prowadzonych działań marketingowych,
- zwiększyć konwersję ze sprzedaży,
- wygenerować bazę wysokiej jakości leadów biznesowych,
- wdrożyć działania PR w połączeniu z działaniami SEO.
Podczas konferencji i warsztatów zaprezentowane zostaną praktyczne wskazówki i studia przypadków firm, które z sukcesem zwiększyły zyski poprzez efektywnie prowadzony e-biznes. Wystąpienia podczas Konferencji poprowadzą znakomici eksperci z firm: Grupa Onet.pl SA, GG Network SA, Doz.pl, Harder&Harder, Walmark, UseLab, Bluerank. Partnerami merytorycznymi Projektu są: IAB Polska, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, Polskie Badania Internetu (PBI) oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Warsztaty, które odbędą się 18 czerwca w Knowledge Village w Warszawie, służą przekazaniu doświadczeń i podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu w obszarze SEO PR i skutecznego formularza. Organizatorzy zapraszają do udziału w następujących dwóch warsztatach:
- SEO PR – który poprowadzi Aneta Mitko i Patrycja Tomczak z agencji SEM Bluerank. Warsztat odpowie na pytania: Jak redagować teksty, aby wspomagały one pozycjonowanie Twojego serwisu oraz planować działania PR w połączeniu z działaniami SEO.
- SKUTECZNY FORMULARZ – prowadzony zostanie przez Wojciecha Kuśmierka z UseLab. Warsztat odpowie na pytanie: Jak konstruować formularze WWW, aby maksymalnie zwiększyć ich skuteczność zarówno poprzez zdobywanie biznes leadów, jak i zwiększenie konwersji wyrażonej w ilości osób wypełniających do końca formularz. Omówione zostaną również zagadnienia z zakresu psychologii użytkownika Internetu, głównie w temacie utrzymywania zaangażowania użytkownika w procesie zakupu.
Premiera Raportu „Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów” będzie miała miejsce podczas Konferencji w dniu 17.06.2009. Raport będzie udostępniony bezpłatnie uczestnikom konferencji i warsztatów!
Tylko do 15 maja udział w Warsztacie oferowany jest w specjalnej cenie 550 zł.
Więcej informacji na stronie projektu: www.internet.nf.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.