Wirtualna Polska uruchamia nowe serwisy partnerskie

Opublikowano: 25 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wirtualna Polska podjęła współpracę z nowymi markami – motointegrator.pl, muve.pl oraz megastore.pl – i rozszerza swoje e-handlowe portfolio.

Wirtualna Polska nawiązała współpracę z nowymi partnerami – spółkami Inter Cars, Cenega Poland oraz Megastore.pl. Jej owocem są trzy nowe projekty:

  • motointegrator.wp.pl – platforma łączy w sobie ofertę sprzedaży produktów motoryzacyjnych z usługami warsztatowymi. Użytkownik może wybrać odpowiednie części dla swojego samochodu – obecnie w ofercie partnera znajduje się ponad milion produktów – jednocześnie ma możliwość nie tylko zakupienia wybranych elementów, ale przy okazji zamówienia ich montażu w warsztacie (spośród 5 tys. obiektów w całej Polsce). Witryna zintegrowana jest z moto.wp.pl, dzięki czemu użytkownicy serwisu motoryzacyjnego mogą bezpośrednio, z poziomu moto.wp.pl, korzystać z usług partnera;
motointegrator.wp.pl
  • muve.wp.pl – sklep online, który umożliwia zakup gier komputerowych na wszystkie platformy oraz filmów oferowanych w formacie Blu-Ray. Znaczną część produktów prezentowanych w witrynie można nabyć w wersji cyfrowej. Niezależnie jednak od tego, czy produkt jest w wersji cyfrowej czy na nośniku – użytkownik nie ponosi opłaty za przesyłkę (usługa obejmuje wszystkie produkty przesłane za pomocą kuriera bądź do paczkomatów). Wirtualna Polska zintegrowała muve.wp.pl z serwisem gry.wp.pl;
muve.wp.pl
  • megastore.wp.pl – witryna oferująca produkty dla domu i ogrodu, m.in. narzędzia, dekoracje, oświetlenie, elektronarzędzia, materiały budowlane (łącznie, blisko 100 tys. pozycji). Wyróżnikiem megastore.wp.pl ma być dbałość o jakość obsługi oraz sprawne wsparcie techniczne. Dzięki powiązaniu z serwisem facet.wp.pl użytkownicy mogą zapoznać się z poradami innych internautów i opiniami ekspertów.

megastore.wp.pl

Dawid ZarazińskiWirtualna Polska uruchamia nowe serwisy partnerskie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.