Podstawowym wyróżnikiem serwisu docelu.pl jest największa – bo licząca ponad milion firm i instytucji – baza danych (tzw. punktów POI – points of interest) oraz interaktywność, czyli możliwość uzupełniania jej przez użytkowników. W lokalizatorze dostępne są także mapy Polski i świata oraz plany miast europejskich.
Jak dotrzeć do celu? Co warto zobaczyć w miejscowości, przez którą przejeżdżamy, gdzie znaleźć w niej aptekę, bankomat, restaurację czy nocleg? Podstawowe funkcje serwisu docelu.pl to właśnie wyszukiwanie adresów z dowolną dokładnością (miejscowość, ulica, numer budynku) oraz odnajdywanie na mapie Polski, która charakteryzuje się wysoką rozdzielczością, konkretnych punktów jak bank, cukiernia, fryzjer. Lokalizator umożliwia podgląd danych teleadresowych poszukiwanego miejsca i wyznaczenie precyzyjnej trasy dotarcia do niego. Docelu.pl pozwala także na generowanie i wydruk mapy z danym punktem i opisem szlaku komunikacyjnego (od punktu A do punktu B), przeglądanie planów miast i wysyłanie linków do mapek i tras (via mail) znajomym.
Jednak oprócz wymienionych i w pewien sposób oczywistych funkcji, docelu.pl wyróżnia się cechami, których brak niektórym polskim lokalizatorom internetowym.
Należą do nich takie funkcjonalności jak precyzyjne obliczanie odległości pomiędzy punktami, zamieszczanie opinii dotyczących określonego punktu, czy dodawanie własnych miejsc na mapie (ważnych dla konkretnego internauty). Wypełniając odpowiedni formularz wprowadzić można do serwisu także firmę lub instytucję, zamieszczając szczegółową ofertę czy informacje o produkcie.
Uruchomiliśmy serwis, w którym nawigacja jest intuicyjna i przyjazna internaucie. Jednocześnie, także dzięki naszym partnerom, jest to produkt innowacyjny – mówi Marcin Chmielecki, zastępca Dyrektora Programowego Wirtualnej Polski. – Oprócz wymienionych już cech, lokalizator umożliwia implementowanie części mapki na własnej stronie WWW użytkownika i zapisywanie wyników poszukiwania POI, np. trasy, którą można w ten sposób zarchiwizować w Notatniku. – dodaje Marcin Chmielecki.
Dodatkową funkcją docelu.pl jest możliwość oddania głosu przez internautę na konkretny POI i jego ocena (bo jest np. wart zobaczenia – dla turystów, tani/drogi – w przypadku usług, itd.).
W przyszłości planowane jest uruchomienie w docelu.pl kolejnych funkcji, których celem będzie dalsze udoskonalanie lokalizatora.
Partnerem strategicznym serwisu docelu.pl jest spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. W ramach umowy partnerskiej spółka pkt.pl jest dostawcą punktów POI, czyli bazy firm i instytucji, które można odnaleźć za pomocą serwisu. Dostawcą danych mapowych jest firma eMapa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.