Wirtualna Polska zwiększa przychody ze sprzedaży

Wirtualna Polska odnotowuje coraz wyższe przychody z reklamy. W lutym 2005 roku wzrosły one o 51 % w stosunku do lutego 2004 roku. Aktywizacja działań Biura Reklamy WP, zmiany personalne i strukturalne, otwarcie na Klienta i jego potrzeby owocują coraz lepszymi wskaźnikami finansowymi portalu.

W lutym 2005 przychody z reklamy portalu Wirtualna Polska wzrosły o 51% w stosunku do lutego roku 2004. Natomiast w styczniu 2005 roku przychody zanotowały 31 % wzrost w porównaniu ze styczniem 2004 roku

'Luty przyniósł Wirtualnej Polsce wzrost sprzedaży przewyższający dynamikę wzrostu rynku reklamy w Internecie’ – powiedziała Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży.

'Reorganizacja struktury Biura Reklamy i dopracowane relacje z dotychczasowymi klientami, a także wyodrębnieni działu New Business skupionego głównie na pozyskiwaniu nowych klientów oraz znaczne uatrakcyjnienie naszej oferty reklamowej przyczyniły się do wzrostu zainteresowania Klientów reklamą w portalu WP.pl’ – dodała.

Luty to kolejny miesiąc silnego wzrostu przychodów Wirtualnej Polski z reklamy. Porównując okres styczeń – luty 2005 r. do analogicznego czasu w roku 2004 mamy do czynienia aż z 41% wzrostem przychodów z reklamy.

http://www.wp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top