Wirtualna Polska odnotowuje coraz wyższe przychody z reklamy. W lutym 2005 roku wzrosły one o 51 % w stosunku do lutego 2004 roku. Aktywizacja działań Biura Reklamy WP, zmiany personalne i strukturalne, otwarcie na Klienta i jego potrzeby owocują coraz lepszymi wskaźnikami finansowymi portalu.
W lutym 2005 przychody z reklamy portalu Wirtualna Polska wzrosły o 51% w stosunku do lutego roku 2004. Natomiast w styczniu 2005 roku przychody zanotowały 31 % wzrost w porównaniu ze styczniem 2004 roku
'Luty przyniósł Wirtualnej Polsce wzrost sprzedaży przewyższający dynamikę wzrostu rynku reklamy w Internecie’ – powiedziała Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży.
'Reorganizacja struktury Biura Reklamy i dopracowane relacje z dotychczasowymi klientami, a także wyodrębnieni działu New Business skupionego głównie na pozyskiwaniu nowych klientów oraz znaczne uatrakcyjnienie naszej oferty reklamowej przyczyniły się do wzrostu zainteresowania Klientów reklamą w portalu WP.pl’ – dodała.
Luty to kolejny miesiąc silnego wzrostu przychodów Wirtualnej Polski z reklamy. Porównując okres styczeń – luty 2005 r. do analogicznego czasu w roku 2004 mamy do czynienia aż z 41% wzrostem przychodów z reklamy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.