Wirtualna Polska odnotowuje coraz wyższe przychody z reklamy. W lutym 2005 roku wzrosły one o 51 % w stosunku do lutego 2004 roku. Aktywizacja działań Biura Reklamy WP, zmiany personalne i strukturalne, otwarcie na Klienta i jego potrzeby owocują coraz lepszymi wskaźnikami finansowymi portalu.
W lutym 2005 przychody z reklamy portalu Wirtualna Polska wzrosły o 51% w stosunku do lutego roku 2004. Natomiast w styczniu 2005 roku przychody zanotowały 31 % wzrost w porównaniu ze styczniem 2004 roku
'Luty przyniósł Wirtualnej Polsce wzrost sprzedaży przewyższający dynamikę wzrostu rynku reklamy w Internecie’ – powiedziała Joanna Pawlak, dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży.
'Reorganizacja struktury Biura Reklamy i dopracowane relacje z dotychczasowymi klientami, a także wyodrębnieni działu New Business skupionego głównie na pozyskiwaniu nowych klientów oraz znaczne uatrakcyjnienie naszej oferty reklamowej przyczyniły się do wzrostu zainteresowania Klientów reklamą w portalu WP.pl’ – dodała.
Luty to kolejny miesiąc silnego wzrostu przychodów Wirtualnej Polski z reklamy. Porównując okres styczeń – luty 2005 r. do analogicznego czasu w roku 2004 mamy do czynienia aż z 41% wzrostem przychodów z reklamy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.