Witryny MTV w ARBOmedia Polska

Grupa MTV Networks Polska rozpoczęła współpracę z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi reklamowej należących do grupy witryn – MTV.pl, Viva-tv.pl, Vh1.pl i ComedyCentral.pl. Sieć ARBOmedia umocniła tym samym swoją pozycję w kategoriach Rozrywka i Muzyka.
MTV Networks Polska jest jednym z największych nadawców telewizyjnych w Polsce. W skład jego portfolio wchodzą kanały MTV, VIVA, Comedy Central, VH1 oraz ich serwisy internetowe: MTV.pl, Viva-tv.pl, VH1.pl i ComedyCentral.pl, który wystartuje w lutym. Kierowane są one do osób młodych (głównie w wieku 16-29 lat), aktywnych mieszkańców dużych miast, interesujących się nowoczesnymi technologiami, którzy dysponują funduszami na własne potrzeby.

„MTV to jedno z najciekawszych zjawisk kultury masowej. Pozyskanie serwisów należących do Grupy MTV Networks Polska wzbogaci ofertę sieci ARBOmedia o renomowane, opiniotwórcze, a przede wszystkim nowoczesne brandy, stawiające na interakcję z użytkownikami.” – mówi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu INTERNET w ARBOmedia Polska. Wprowadzane przez witryny funkcje dają internautom realny wpływ nie tylko na to, co dzieje się na stronie, lecz także na antenie stacji. MTV.pl organizuje m. in. czaty z muzykami, Viva-tv.pl zaś wybór gwiazdy, której sylwetka zostanie zaprezentowana w programie. Wszystkie serwisy oferują głosowanie w listach przebojów znanych z anteny, a także uczestnictwo w konkursach. Zapowiadana dalsza integracja witryn z programami telewizyjnymi MTV ma na celu, nie tylko realizację oczekiwań internautów, lecz również przyciągnięcie nowych telewidzów na strony stacji.

www.mtv.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry