Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wzbogaca swoją ofertę. Reklamodawcy zyskali właśnie dodatkowe narzędzie – wordlayer.
'Prawdziwą plagą tradycyjnych mediów jest zapping, skakanie z kanału na kanał widza nie tyle znudzonego, co z premedytacją unikającego długich bloków reklamowych. Stacje TV jednoczą siły, by przeciwdziałać problemowi i emitują reklamy mniej więcej o ustalonej porze. Internet daje nam w tym obszarze możliwości niedostępne telewizji. Pomysłowości użytkowników w unikaniu reklam przeciwstawiamy zarówno możliwości Sieci, jak też naszą inwencję. – mówi Michał Tober z Biura Reklamy Wirtualnej Polski – Systematycznie wdrażamy innowacyjne formy reklamowe, które zaskakują świeżością, służą reklamodawcom oraz znajdują uznanie wśród Internautów.’
Nowy rodzaj reklamy kontekstowej WP to autorska wersja popularnej na świecie formy zwanej 'Intelli Txt’. Polega na wyświetlaniu przekazu po najechaniu wskaźnikiem kursora na określone słowa w tekście strony WWW. Nie jest nachalna, staje się więc szybko akceptowana przez odbiorcę. Layerem powiązanym z konkretnym sformułowaniem, bądź wyrazem mogą być np. link, informacja tekstowa, grafika, flash, itp.
Ten rodzaj reklamy kontekstowej może być z powodzeniem stosowany przy promocji niemal każdego produktu. I tak np. po najechaniu kursorem na słowo 'samochód’ oczom użytkownika może ukazać się boks reklamowy auta konkretnej marki, oleju silnikowego, opon, czy producenta bagażników dachowych.
Wycena usługi jest indywidualna. Jej sprzedaż oparto o model Flat Fee, w którym opłata zależy od czasu emisji reklamy. Co istotne, specyfikacja techniczna tworzona jest dokładnie pod konkretnego klienta. Impulsem dla przekazu reklamowego może być każda część mowy (czasownik, rzeczownik, przyimek, przymiotnik), zwrot, zdanie, fragment tekstu… Wszystko zależy od reklamodawcy i jest w pełni konfigurowalne.
'Przyszłość reklamy internetowej należy właśnie do reklamy kontekstowej, polegającej na automatycznym dostosowywaniu się reklam do zawartości stron WWW. – dodaje Tober – Powiązanie przekazu z zawartością witryny, czy artykułu, do których z własnej inicjatywy sięga użytkownik, gwarantuje wyższą skuteczność reklamy, bowiem najzwyczajniej w świecie trafia ona w gusta użytkownika. To tak jakby reklama samochodów w telewizji docierała tylko do tej grupy konsumentów, którzy aktualnie chcą zmienić auto.’
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.