Portal Onet.pl i lokalizator Zumi.pl przyłączyły się do wspierania Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Relację minuta po minucie z XVII Wielkiego Finału WOŚP będzie można oglądać nie tylko na stronie głównej portalu, ale również w komórkach poprzez lajt.onet.pl, zaś najbliższy sztab Orkiestry będzie można łatwo odszukać dzięki lokalizatorowi Zumi.pl.
Orkiestra, z Jurkiem Owsiakiem na czele, zagra już w najbliższą niedzielę. „Siermiężna co-dzienność się zmienia dzięki temu, że jesteśmy razem. Oglądajcie nas przez Internet. Łączcie się, wysyłajcie sms-y, wysyłajcie maile, wiadomości. Oj się będzie działo!” – powiedział Jurek Owsiak w wywiadzie dla Onet.tv
„Grupa Onet.pl jako medium angażujące się w pozytywne zmiany społeczne z ochotą zo-stał partnerem Orkiestry Jurka Owsiaka. Będziemy szczęśliwi jeśli dzięki naszym działa-niom WOŚP pozyska więcej środków na wczesne wykrywanie nowotworów u dzieci” – mówi Łukasz Wejchert, Prezes Zarządu Grupy Onet.pl
Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest organizowany po raz XVII. Pieniądze ze zbiórki zostaną przeznaczone na wczesne wykrywanie nowotworów u dzieci. Akcji towarzyszy hasło „W zdrowym ciele zdrowy duch”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.