Wirtualna Polska reorganizuje pracę Biura Reklamy rozpoczynając nowy etap we współpracy z klientami. Nowym kierownikiem Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP został Michał Tober.
Polityka sprzedażowa firmy ulega systematyczniej zmianie. Portal podnosi jakość pracy Biura Reklamy, zwiększając liczbę pracowników i czyniąc go o bardziej konkurencyjnym wobec innych biur reklamy internetowej.
'Stawiamy na kreatywność, elastyczność i dynamikę. Pracujemy nad polityką cenową oraz podnoszeniem poziomu obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że zainicjowane przez nas w 2004 roku zmiany już przynoszą efekt w postaci wzrastającego zaufania klientów, a co za tym idzie realny wzrost przychodów.’ – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży WP. – Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku zdecydowaliśmy się na zwiększenie liczby pracowników BR.’
Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych Wirtualnej Polski obejmuje Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. W lutym zakończy się proces reorganizacji Biura Reklamy, w ramach którego z 6 do 12 osób zwiększy się liczba pracowników.
Od stycznia Wirtualna Polska przebudowując dział sprzedaży wyodrębniła nowe biuro New Biznes zajmujące się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z Internetu jako medium reklamowego.
'Nie ograniczamy się tylko do reorganizacji wewnątrz firmy. Do Wirtualnej Polski przychodzą nowe osoby, z dużym dorobkiem w zakresie reklamy internetowej, które mają wzmocnić potencjał WP. – podkreśla Joanna Pawlak.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.