WP zarażona przez Heyah

Opublikowano: 29 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

28 lipca b.r., na stronie głównej portalu Wirtualna Polska (wp.pl) realizowana była kampania reklamowa operatora telefonii komórkowej PTC Sp. z o.o. promująca markę Heyah. Jest to jedna z ciekawszych i bardziej zaawansowanych technologicznie akcji promocyjnych, które dotychczas prowadzono na stronach portalu.

Kampania wykorzystuje technologię XHTML, flash oraz java script. Poza zmianą tła strony głównej, interakcja użytkownika z reklamą powoduje „zarażenie portalu” poprzez przekształcenie wszystkich widocznych na stronie linków tekstowych w nieczytelne ciągi znaków – na kształt działania wirusów komputerowych. Akcja reklamowa skierowana jest do wszystkich użytkowników portalu, którzy wchodząc na stronę główną w dniu dzisiejszym zobaczą pełną sekwencję przygotowanych kreacji.

„WP jako jedyny polski portal oferuje zastosowania technologii XHTML w komunikacji marketingowej i coraz więcej klientów korzysta z tej możliwości – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy WP. Dzięki temu możemy zamieszczać reklamy w nietypowych miejscach oraz oferować nieograniczony wręcz potencjał kreacyjny (niestandardowe formy), co w zdecydowany sposób wpływa na skuteczność realizowanych kampanii.”

Kampanię zaplanowała i zleciła agencja OMD Poland.

http://www.wp.pl

Sylwester KozakWP zarażona przez Heyah

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.