Dwudzistoczteroletni wrocławianin zwycięzcą wielkiego letniego konkursu w portalu turystycznym easygo.pl. Już jutro, podczas finału akcji, p. Maciej Kapica odbierze kluczyki do nowej Toyoty AYGO. Finał konkursu jest elementem oficjalnego programu 17 Międzynarodowego Salonu Turystycznego TOUR SALON 2006 w Poznaniu.
Na elektroniczny adres konkursu, który trwał od połowy kwietnia do końca września przysłano łącznie ponad 700 zdjęć. Zwyciężył czarno-biały obraz auta terenowego w drodze na safari w Tunezji.
Wyjeżdżając na urlop często zapominamy zabrać ze sobą różnych rzeczy. Czasem jest to szampon lub szczoteczka do zębów, czasem klapki basenowe lub prawo jazdy. Ale bardzo rzadko, a praktycznie nigdy, nie zapominamy o zabraniu ze sobą aparatu fotograficznego. Każdy z nas chce przecież zachować swoje wakacyjne wspomnienia jak najdłużej. Taką filozofią kierowali się w przygotowaniu zabawy organizatorzy konkursu – Cała akcja została tak pomyślana, aby toczyła się dosłownie przy okazji trwania urlopu – przypomina jej zasady Andrzej Glapiak, PR Manager w easygo.pl – Wystarczyło idąc na plażę, wieczorny spacer, zwiedzając zabytki mieć szeroko otwarte oczy. Każda napotkana Toyota, bez względu na model, stan techniczny i rok produkcji nadawała się na konkursową modelkę – dodaje Glapiak.
Zabawa wystartowała 19 kwietnia i trwała do końca września. Przez pięć kolejnych miesięcy, każdego dnia spływały konkursowe zdjęcia. W sumie ponad 700 – Muszę przyznać, że skuteczność konkursu jest dla nas miłą niespodzianką – podsumowuje Tomasz Domżalski, szef marketingu w easygo.pl. – Przygotowaliśmy na potrzeby konkursu specjalną akcję marketingową. Wykorzystywaliśmy zróżnicowane, często nowe narzędzia internetowe. Cieszę się, że teraz widać ten efekt. Nasze konkursowe jury miało w konsekwencji nie lada kłopot z wybraniem tego jednego, jedynego zdjęcia.
Jak w każdej fotograficznej zabawie, były zdjęcia mniej i bardziej twórcze, pomysłowe i artystyczne. Wyraźnie widać było różnicę poziomu w umiejętnościach fotograficznych i sprzętu, na którym zostały one zrobione. Jednak nie to było najważniejsze. Organizatorzy zgodnie podkreślają, że liczyła się przede wszystkim dobra zabawa, która towarzyszyła konkursowiczom. – Praktycznie, w co drugim mailu ze zdjęciami czytaliśmy różne osobiste dopiski o przygodach i śmiesznych zdarzeniach podczas fotograficznych łowów – przypomina Tomasz Domżalski.
Jury konkursowe spotkało się 11 października i po indywidualnym ocenieniu każdego nadesłanego zdjęcia zdecydowało, że Toytotę AYGO otrzyma p. Maciej Kapica z Wrocławia, za zdjęcie zrobione w drodze na turystyczne safari, we wrześniu tego roku, w Tunezji.
Uroczyste przekazanie kluczyków do czerwonej AYGO odbędzie się już jutro, 27 października o godz. 12.00 na stoisku nr 113 w pawilonie 3A poznańskich targów Tour Salon '2006.
Równo od piątkowego południa zdjęcie finałowe, oraz wszystkie pozostałe nadesłane w konkursie widoczne będą w specjalnej portalowej galerii pod adresem http://www.easygo.pl/konkurs.html
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.