Wyborcza.biz to nowa marka informacyjna oparta na dwóch mediach – redakcji gospodarczej „Gazety Wyborczej” oraz serwisach ekonomicznych portalu Gazety.pl. Platforma poszerza ekonomiczną ofertę tematyczną mediów Agory dla czytelników i reklamodawców.
Wyborcza.biz oferuje czytelnikom informacje i komentarze, a także materiały multimedialne wzbogacające te treści. Na stronie można oglądać m.in. autorskie nagrania realizowane w studiu telewizyjnym Agory oraz komentarze wideo do bieżących wydarzeń i artykułów. Uzupełniają je blogi dziennikarzy serwisu Wyborcza.biz oraz ekonomistów, analityków giełdowych i menedżerów firm. Można też dyskutować o tekstach na forum, obejrzeć dokumenty źródłowe i infografiki.
Zespół serwisu korzysta z doniesień agencyjnych, obudowując je własnymi komentarzami i wyselekcjonowanymi źródłami. W niektórych specjalistycznych dziedzinach Wyborcza.biz będzie sięgała po materiały z serwisów partnerskich, np. ze specjalnej sekcji Harvard Business Review.
Serwis tworzy 33-osobowy zespół składający się z dziennikarzy działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” oraz dziennikarzy i wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl. To jeden z pierwszych przypadków w Polsce połączenia redakcji drukowanej gazety z jej serwisem internetowym.
Zaskakująco szybko udało nam się połączyć dwa odrębne organizmy w jeden sprawny zespół. Pomysł na osobny serwis ekonomiczny powstał w lutym tego roku, w marcu mieliśmy projekt. Pierwsze efekty współpracy widać było w połowie czerwca. – mówi Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” odpowiadający także za internetowe serwisy biznesowe Agory.
Serwis Wyborcza.biz jest skierowany przede wszystkim do odbiorców interesujących się gospodarką, ekonomią i finansami. Drugą grupę stanowią młodsi odbiorcy, jak np. studenci uczelni ekonomicznych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.