W biznesie liczy się każdy detal, który dziś jest dostrzegany przez coraz bardziej wymagającego klienta. Wysyłka zamówionych produktów czy gadżetów, które mają być zachętą do zapoznania się z ofertą, to świetny nośnik reklamy. Drugi aspekt tyczy się rodzaju opakowań, w jakich wysyłamy dane produkty. Przyjrzymy się zaletom obydwu rozwiązań.
Reklama na i w paczce
Każdy przedsiębiorca, niezależnie od prowadzonej działalności, wysyła coś do swoich klientów. Niekiedy jest to tylko wizytówka wraz z gadżetem, który ma nieść informację i zachęcać do kliknięcia w adres www. Innym zaś razem, przedsiębiorca prowadzący sprzedaż wysyłkową, pakuje i wysyła pod wskazany adres zamówione produkty. W obydwu przypadkach można wykorzystać opakowanie, by jeszcze bardziej wzbudzić zainteresowanie klienta i poszerzyć grono potencjalnych odbiorców.
Na większości dostępnych opakowań może zagościć firmowa reklama. Na pudle kartonowym będzie to firmowe logo, najważniejsze dane teleadresowe, ale i treść, która wzbudzi zainteresowanie. Taka reklama jest mobilna, bo przecież przechodzi przez wiele rąk nim dotrze do adresata. Nigdy nie wiadomo, czyje zainteresowanie wzbudzi, dlatego warto to wykorzystać. Jeśli do tego karton jest wytrzymały, dobrej jakości, odpowiednio zabezpieczony i zawartość dociera bez jakichkolwiek uszkodzeń, zadowolenie wzrasta. Wysokiej jakości materiały do pakowania są warte inwestycje w nie. To także jeden z tańszych sposobów na uruchomienie dodatkowego kanału promocji. Niewielkie inwestycje, a jednak mnóstwo możliwości.
Reklama w postaci logo, danych lub interesującej treści, może również znaleźć się na taśmach, które służą do pakowania. Kolejno na kopertach – zwykłych czy bąbelkowych. Firmowe usługi i ofertę można wyróżnić, poprzez zastosowanie kolorowych opakowań.
Bez zniszczeń podczas transportu
W dobie, gdy narzekamy na kurierów i pocztę, ich sposób traktowania naszych przesyłek, liczy się wręcz perfekcyjne zabezpieczenie zawartości. Coraz częściej przez Internet zamawiamy rzeczy, które mają być prezentami dla znajomych, bliskich czy współpracowników. Opakowanie, które jest zniszczone, a co gorsza uszkodzona zawartość, irytują nie tylko ze względu na stratę pieniędzy.
To, co może zrobić każdy przedsiębiorca, to zadbać o doskonałe zabezpieczenie pakunków. Nie tylko mocny i wytrzymały karton, ale także dodatkowe wypełnienia. Pośród wypełniaczy stosowane są styropianowe kulki, wypełnione powietrzem wkłady foliowe o różnych kształtach, a także folie bąbelkowe. Folie i wkłady zabezpieczają przed uszkodzeniami nawet delikatnych i kruchych elementów. Z kolei wypełniacz w postaci kulek wsypanych do kartonów, pozwala dokładnie wypełnić każdą wolną przestrzeń, dzięki czemu nic się nie przesuwa w trakcie transportu.
Gdy do odbiorcy dociera paczka, która nie jest w żaden sposób naruszona, a do tego posiada elementy reklamowe, można być pewnym jego zadowolenia. Dla firmy to okazja, by pokazać się z najlepszej strony, przysporzyć sobie kolejnego klienta, bo dziś koszty i przebieg procesu przesyłki, są dla nas równie ważne, co sama zawartość pakunku.
Więcej ciekawych artykułów nie tylko w tym temacie, można znaleźć na stronie http://pt-wnetrza.pl/.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.