Wysyłka pakunków z aspektem reklamowym – korzyść dla biznesu

Opublikowano: 18 października 2018. Kategoria: Wpisy Promowane.

W biznesie liczy się każdy detal, który dziś jest dostrzegany przez coraz bardziej wymagającego klienta. Wysyłka zamówionych produktów czy gadżetów, które mają być zachętą do zapoznania się z ofertą, to świetny nośnik reklamy. Drugi aspekt tyczy się rodzaju opakowań, w jakich wysyłamy dane produkty. Przyjrzymy się zaletom obydwu rozwiązań.

Reklama na i w paczce

Wysyłka pakunków z aspektem reklamowym - korzyść dla biznesu 1Każdy przedsiębiorca, niezależnie od prowadzonej działalności, wysyła coś do swoich klientów. Niekiedy jest to tylko wizytówka wraz z gadżetem, który ma nieść informację i zachęcać do kliknięcia w adres www. Innym zaś razem, przedsiębiorca prowadzący sprzedaż wysyłkową, pakuje i wysyła pod wskazany adres zamówione produkty. W obydwu przypadkach można wykorzystać opakowanie, by jeszcze bardziej wzbudzić zainteresowanie klienta i poszerzyć grono potencjalnych odbiorców.

Na większości dostępnych opakowań może zagościć firmowa reklama. Na pudle kartonowym będzie to firmowe logo, najważniejsze dane teleadresowe, ale i treść, która wzbudzi zainteresowanie. Taka reklama jest mobilna, bo przecież przechodzi przez wiele rąk nim dotrze do adresata. Nigdy nie wiadomo, czyje zainteresowanie wzbudzi, dlatego warto to wykorzystać. Jeśli do tego karton jest wytrzymały, dobrej jakości, odpowiednio zabezpieczony i zawartość dociera bez jakichkolwiek uszkodzeń, zadowolenie wzrasta. Wysokiej jakości materiały do pakowania są warte inwestycje w nie. To także jeden z tańszych sposobów na uruchomienie dodatkowego kanału promocji. Niewielkie inwestycje, a jednak mnóstwo możliwości.

Reklama w postaci logo, danych lub interesującej treści, może również znaleźć się na taśmach, które służą do pakowania. Kolejno na kopertach – zwykłych czy bąbelkowych. Firmowe usługi i ofertę można wyróżnić, poprzez zastosowanie kolorowych opakowań.

Bez zniszczeń podczas transportu

W dobie, gdy narzekamy na kurierów i pocztę, ich sposób traktowania naszych przesyłek, liczy się wręcz perfekcyjne zabezpieczenie zawartości. Coraz częściej przez Internet zamawiamy rzeczy, które mają być prezentami dla znajomych, bliskich czy współpracowników. Opakowanie, które jest zniszczone, a co gorsza uszkodzona zawartość, irytują nie tylko ze względu na stratę pieniędzy.

To, co może zrobić każdy przedsiębiorca, to zadbać o doskonałe zabezpieczenie pakunków. Nie tylko mocny i wytrzymały karton, ale także dodatkowe wypełnienia. Pośród wypełniaczy stosowane są styropianowe kulki, wypełnione powietrzem wkłady foliowe o różnych kształtach, a także folie bąbelkowe. Folie i wkłady zabezpieczają przed uszkodzeniami nawet delikatnych i kruchych elementów. Z kolei wypełniacz w postaci kulek wsypanych do kartonów, pozwala dokładnie wypełnić każdą wolną przestrzeń, dzięki czemu nic się nie przesuwa w trakcie transportu.

Gdy do odbiorcy dociera paczka, która nie jest w żaden sposób naruszona, a do tego posiada elementy reklamowe, można być pewnym jego zadowolenia. Dla firmy to okazja, by pokazać się z najlepszej strony, przysporzyć sobie kolejnego klienta, bo dziś koszty i przebieg procesu przesyłki, są dla nas równie ważne, co sama zawartość pakunku.

Więcej ciekawych artykułów nie tylko w tym temacie, można znaleźć na stronie http://pt-wnetrza.pl/.

Wpisy PromowaneWysyłka pakunków z aspektem reklamowym – korzyść dla biznesu

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.