Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.
Do sieci Afilo dołączyli: Marta Machnikowska, Robert Franckowski i Marcin Zajączkowski. Nowe osoby mają za zadanie zarówno wzmocnić sprzedaż i relacje z klientami, jak i pomóc w budowie nowej oferty sieci. Afilo poszerza swoje usługi o działania marketingowe z zakresu social media, marketingu w społecznościach i blogosferze.
„Wychodzenie poza działania standardowe dla performance marketingu jest wymuszone przez klientów, którzy oczekują od nas pełnego wachlarza usług marketingu internetowego. Stąd nowe narzędzia i nowe usług. Zadaniem nowych pracowników będzie rozwijanie tych obszarów, ale także wzmocnienie typowych działań sprzedażowych.” – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny sieci Afilo.
Marta Machnikowska została Kierownikiem Działu Sprzedaży Bezpośredniej. Wcześniej pełniła funkcję kierownika działu sprzedaży w sieci reklamowej Ad.net. Razem z Robertem Franckowskim, który został Key Account Managerem, będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów działu sprzedaży bezpośredniej oraz wsparcie merytoryczne działu New Business. Robert Franckowski przed przyjściem do Afilo pracował w Fastbridge, cyfrowej dywizji domu mediowego Initiative. Trzecia nowa osoba w Afilo to Marcin Zajączkowski, który również będzie pełnił funkcję Sales Managera. Wcześniej pracował w firmie Netsprint.pl, a w latach 2003-2007 związany był z siecią reklamową IDMnet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.