W zbliżającą się 10-tą rocznicę swojego funkcjonowania, sieć reklamy internetowej IDMnet chce wzmocnić swoją pozycję na rynku reklamy on-line. W ostatnich dniach spółka podpisała umowy, dzięki którym pozyskała istotnych partnerów z branży budowlanej, turystycznej, zdrowotnej i rozrywkowej. Ma to zapewnić dynamiczny rozwój produktów tematycznych oferowanych przez sieć oraz stworzenie ofert w obszarach dotychczas nieobsługiwanych przez spółkę.
IDMnet przejmie na wyłączność obsługę wszystkich serwisów internetowych Wydawnictwa Murator, czyli witryn takich jak PoradnikZdrowie.pl, Podroze.pl, Zagle.com.pl, MuratorNieruchomosci.pl, MuratorKredyty.pl, Projekty.Murator.pl, Muratordom.pl, MuratorPlus.pl. W portfelu IDMnet znajdą się również, witryna ESKA.pl, oraz witryny ESKARock.pl i VoxFM.pl i RadioWAWA.com.pl. Zawarta z Grupą Radiową TIME umowa otwiera nowy obszar w działalności reklamowej IDMnet, związany z oferowaniem usług reklamowych w steamach dźwiękowych dedykowanych wyłącznie do Internetu, które z racji węższego formatowania będą miały bardzo jednorodną strukturę odbiorców. Dzięki współpracy z sieciami ESKA, ESKA Rock, VOX FM i WAWA możliwe stanie się również rozszerzenie aktywności IDMnet w branży rozrywkowej.
– Zmiany technologiczne jakie zachodzą w ostatnich latach, w obszarze komunikacji mediów elektronicznych z odbiorcami, wyznaczają również kierunek dla rozwoju IDMnet. Doświadczenia 10 lat istnienia IDMnet wzmocnione popularnością wśród młodych internautów oferty sieci ESKA stanowią doskonałą bazę dla rozwoju nowych produktów reklamowych – powiedział Leszek Kozioł, Prezes Zarządu IDMnet.
Dzięki podpisanym umowom sieć IDMnet ma wzmocnić swoją pozycję na rynku reklamy on-line. Firma od dłuższego czasu rozwija produkty tematyczne pod nazwą pakiety Premium. Są to wyselekcjonowane witryny w ramach jednej kategorii wraz ze specjalnie dobranymi formami reklamowymi. Połączenie witryn Wydawnictwa Murator z serwisami skupionymi w sieci IDMnet pozwoli na stworzenie mocnej oferty w segmentach budowlanych.
Boom na rynku mieszkaniowym i budowlanym przekłada się na wydatki reklamowe w tym segmencie właściwie we wszystkich mediach. Udział witryn i serwisów budowlanych w ofercie IDMnet jest bardzo duży i bardzo szczególny. Teraz dzięki włączeniu serwisów Wydawnictwa Murator będziemy mieli najmocniejszy produkt reklamowy w kategorii budownictwo w polskim Internecie. – powiedział Maciej Musioł, Członek Zarządu IDMnet.
W związku z rozwojem działalności, zarząd IDMnet został rozszerzony do pięciu osób. W skład zarządu wchodzą: Leszek Kozioł – Prezes, Mariola Wysocka – Wiceprezes, Katarzyna Białek, Anna Kaczmarska i Maciej Musioł.
Jestem przekonany, że dzięki strategii rozwoju opracowanej przez zarząd, IDMnet wzmocni swoją pozycję na rynku reklamy on-line i nadal będzie w niej wyznaczała trendy – powiedział Zbigniew Benbenek, Przewodniczący Rady Nadzorczej IDMnet.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.