Jeszcze przez trzy miesiące właściciele sklepów, którzy chcą włączyć swoją ofertę do porównywarki cen Wirtualnej Polski – zakupy.wp.pl – mogą korzystać z promocji Sklep za złotówkę. Do 31 maja sklepy obowiązuje minimalna opłata abonamentowa, tylko 1 złotych. Wirtualna Polska wprowadziła ją, by zaktywizować jak największą ilość sieciowych sklepów.
„Do współpracy z WP, w ramach naszej akcji promocyjnej Sklep za złotówkę, zgłosiło się dotąd blisko 600 podmiotów. Każdy z nich otrzymał od nas 100 złotych na reklamę w wyszukiwarce portalu, zrezygnowaliśmy też z prowizji od przeprowadzanych przez sklepy transakcji – wyjaśnia Dariusz Zaremba, kierownik działu e-Commerce w WP – Zależy nam na tym, by porównywarka Wirtualnej Polski oferowała produkty jak największej liczby e-sklepów, stąd kolejne wprowadzone przez nas zmiany: uproszczenie mechanizmu afiliacji, nowy system rozliczeń z właścicielami sklepów, oparty na mechanizmie PPC i najniższa na rynku stawka za przejście na stronę sklepu; tylko 7 groszy.”
Każdy sklep internetowy, także ten, który jest obecny w innych porównywarkach cen, z łatwością dokona integracji z platformą sprzedażową Wirtualnej Polski, portal ustandaryzował bowiem mechanizm podłączenia sklepów do Zakupów WP.
„Podłączenie sklepu do Zakupów WP nie sprawia żadnych problemów. System wymiany danych usystematyzowaliśmy tak, by afiliacja sklepu z naszą porównywarką była maksymalnie uproszczona i zajmowała dosłownie chwilę.” – mówi Sebastian Leśniak, Key Account Manager w dziale e-Commerce.
Ponadto, z dniem 1 czerwca porównywarka cen WP przechodzi na nowy system rozliczeń – PPC (pay-per-click). Właściciel sklepu płacić więc będzie odtąd jedynie za faktyczne przekierowanie użytkownika z platformy zakupowej portalu do jego e-sklepu. WP zagwarantowała najniższą na rynku stawkę za przejście na stronę sklepu – tylko 7 groszy.
Dodatkowo sklepy, które już teraz rozpoczną współpracę z Wirtualną Polską otrzymają bezterminowy pakiet 100 punktów (wartości 100 złotych) – tzw. pakiet startowy systemu PPC. W praktyce oznacza to blisko półtora tysiąca przejść użytkownika WP na stronę sklepu bez jakichkolwiek opłat po stronie jego właściciela.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.