Firma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy mocnym starcie sezonu jesień/zima w całej branży.
Zalando: najważniejsze wyniki Q3
- GMV w trzecim kwartale wzrosło o 7,8% do 3,5 mld euro, przychody wzrosły o 5,0% do 2,4 mld euro.
- Skorygowany EBIT wzrósł z 23 mln euro do 93 mln euro w kwartale, osiągając marżę na poziomie 3,9%.
- B2C odnotowuje wzrost przychodów o 4,3%, ze wzrostem skorygowanej marży EBIT o 3,5 punkty procentowe do 4,0%.
- B2B odnotowuje 11,1% wzrost przychodów w trzecim kwartale, przy skorygowanej marży EBIT wynoszącej 2,8%.
- W trzecim kwartale liczba aktywnych klientów wzrosła o pół miliona do 50,3 mln.
Aby wykorzystać dalsze możliwości wzrostu, Zalando inwestuje w kluczowe obszary swojej strategii ekosystemu, takie jak zwiększanie lojalności klientów, poszerzanie oferty propozycji lifestyle’owych, zwiększenie atrakcyjności odkrywania mody i dalsze wzmacnianie swojej europejskiej sieci logistycznej.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.