Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2B

Firma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy mocnym starcie sezonu jesień/zima w całej branży.

Zalando: najważniejsze wyniki Q3

  • GMV w trzecim kwartale wzrosło o 7,8% do 3,5 mld euro, przychody wzrosły o 5,0% do 2,4 mld euro.
  • Skorygowany EBIT wzrósł z 23 mln euro do 93 mln euro w kwartale, osiągając marżę na poziomie 3,9%.
  • B2C odnotowuje wzrost przychodów o 4,3%, ze wzrostem skorygowanej marży EBIT o 3,5 punkty procentowe do 4,0%.
  • B2B odnotowuje 11,1% wzrost przychodów w trzecim kwartale, przy skorygowanej marży EBIT wynoszącej 2,8%.
  • W trzecim kwartale liczba aktywnych klientów wzrosła o pół miliona do 50,3 mln.

Aby wykorzystać dalsze możliwości wzrostu, Zalando inwestuje w kluczowe obszary swojej strategii ekosystemu, takie jak zwiększanie lojalności klientów, poszerzanie oferty propozycji lifestyle’owych, zwiększenie atrakcyjności odkrywania mody i dalsze wzmacnianie swojej europejskiej sieci logistycznej.

Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2B 1

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top