Siedem Złotych Strzał i dziesięć wyróżnień przyznało w tym roku jury VII Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”, organizowanego przez wydawcę dwutygodnika Media i Marketing Polska. Do tegorocznego konkursu 31 firm zgłosiło 62 projekty, najwięcej w kategoriach Innowacje, Przesyłka bezpośrednia i Multimedia. Agencja digital One otrzymała Złotą Strzałę w kategorii Multimedia oraz wyróżnienie w kategorii Projekt Graficzny.
Nagrodzony projekt digital One to prowadzona w pierwszym kwartale 2002 roku marketingowa akcja, której celem było wzmocnienie obecności marki Pepsi w świecie wirtualnym i zwiększenie liczby wizyt w serwisie pepsi.pl.
Jury doceniło nie tylko skuteczność akcji, dzięki której serwis odwiedziło ponad 100 tysięcy unikatowych użytkowników i pobrało z niego 1 milion stron, ale także nowatorskie podejście do łączenia metod marketingowych. Podczas realizacji projektu wykorzystano pełen wachlarz narzędzi, jakie oferują nowoczesne technologie. Podstawą projektu była witryna internetowa Pepsi. Poza nią zaangażowano także szereg innych mediów, w tym radio WAWa, na antenie którego prowadzono listę PepsiChart. Podczas akcji użytkownicy mogli ściągać ze strony Pepsi dzwonki do telefonów komórkowych w zamian za wprowadzanie specjalnych kodów znalezionych na promocyjnych opakowaniach produktów Pepsi.
„Cieszymy się, że projekty, w których łączymy narzędzia marketingowe dostępne w Internecie i „prawdziwym świecie” są skuteczne” mówi Olgierd Cygan, prezes digital One. „Nagroda i wyróżnienie w konkursie „Złota Strzała” to dla nas potwierdzenie tego, że przyszłość marketingu należy do akcji w pełni multimedialnych.”
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.