Z dniem 1 czerwca br. Stanisław Ulicki objął stanowisko Dyrektora Programowegow Wirtualnej Polsce. Dotychczasowy Dyrektor Programowy, Tomasz Woźniak, po dziesięciu latach pracy w WP postanowił realizować swoją karierę zawodową poza portalem. Jednocześnie na stanowisko Zastępcy Dyrektora Programowego powołany został Marcin Chmielecki.
Stanisław Ulicki i Marcin Chmielecki od lat związani są z Wirtualną Polską. Stanisław Ulicki pełnił dotychczas funkcję Kierownika Działu Projektów Internetowych w Pionie Rozwoju Produktów, a Marcin Chmielecki – funkcję Kierownika Grupy Serwisów Usługowych w Pionie Programowym.
Jacek Murawski, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski: „Cieszę się, że nowego Dyrektora Programowego oraz jego Zastępcę udało nam się wyłonić w procesie rekrutacji wewnętrznej. Stanisław Ulicki i Marcin Chmielecki są idealnymi kandydatami na to stanowisko – od lat pracują w branży internetowej, doskonale znają rynek i samą WP. Jestem przekonany, że z sukcesem będą kontynuować działania rozwojowe w obszarze programowym portalu. Jednocześnie pragnę podziękować Tomaszowi Woźniakowi za wieloletnie zaangażowanie, podejmowane działania oraz wkład w rozwój portalu i życzę mu wielu sukcesów w przyszłej pracy zawodowej.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.