Do zespołu specjalizującej się w e-mail marketingu firmy SARE dołączyły trzy nowe osoby: Kamila Żurawska, Natalia Paczóska i Maciej Buchowski. Dominika Pasternak awansowała na stanowisko Client Service Coordinatora.
Kamila Żurawska objęła nowo utworzone stanowisko Business Development Manager. Do jej zadań należeć będzie przede wszystkim rozwijanie współpracy z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi na polskim rynku. Żurawska przeszła do SARE z Interactive Marketing Partner (grupa CR Media). W IMP zajmowała stanowisko Product Managera i była odpowiedzialna za rozwój systemu do e-mail marketingu Jet.Mail, obsługę kluczowych klientów i szeroko rozumiany database marketing. Kamila Żurawska w Interactive Marketing Partner pracowała od października 2006 roku.
Natalia Paczóska objęła w SARE stanowisko Marketing Coordinator, na którym zastąpiła Adama Chowańskiego. Odpowiedzialna będzie między innymi za współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, kontrolę i analizę wyników kampanii reklamowych, działania SEM, planowanie i wdrażanie promocji sprzedaży oraz projekty badawcze. Paczóska z branżą marketingową związana jest od sześciu lat. Karierę zawodową rozpoczynała w 2002 roku w Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego. Od 2007 roku, jako Project Manager, współorganizowała imprezy okolicznościowe, takie jak Xmas Party SMB, Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia, Gala Golden Arrow, Interactive Marketing Meeting oraz szkolenia, spotkania grup roboczych oraz odpowiadała za działania marketingowe.
Do zespołu dołączył także Maciej Buchowski, który objął stanowisko Client Service Assistant. Do obowiązków Maćka należy pomoc w obsłudze kluczowych klientów, prowadzenie szkoleń z zakresu e-mail marketingu i wykorzystania systemu SARE, przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji dotyczących prowadzenia działań e-mail marketingowych. Maciek będzie odpowiedzialny także za współpracę z klientami spoza granic Polski. Wcześniej Buchowski zajmował stanowisko Resourcing Administrator w Reed Employment (Wielka Brytania) gdzie odpowiadał m.in. za kontakty z klientami.
Pracująca w SARE od ponad roku Dominika Pasternak awansowała na stanowisko Client Service Coordinator, przejmując tym samym pełną odpowiedzialność za dział obsługi klienta oraz rozwój autorskiego systemu do e-mail marketingu.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.