W dniu 9 marca br. odbyło się zwyczajne posiedzenie Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej „Interactive Advertising Bureau” Polska. Na spotkaniu powołano nowego Przewodniczącego Rady Nadzorczej, którym mianowany został Jacek Makowski z Ringier Axel Springer Polska. Wybrano także dwóch jego Zastępców, którymi zostali – Marcin Woźniak z ARBOmedia Polska i Maciej Kossowski z Grupy Onet.pl. Nowe Władze wybrano na roczną kadencję.
Jacek Makowski, nowo wybrany Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska, jest Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży Online w Ringier Axel Springer Polska. Dotychczas w Radzie Nadzorczej IAB Polska piastował stanowisko Wiceprzewodniczącego.
„Na dynamicznie zmieniającym się rynku internetowym IAB Polska staje teraz przed nowymi wyzwaniami. Będziemy się zajmować nie tylko rozwijaniem rynku reklamy internetowej, ale także nowymi zadaniami, np. zmianami legislacyjnymi dotyczącymi branży, rozwijającym się rynkiem mobile czy reprezentacją rozproszonego rynku e-commerce. Jako przewodniczący Rady Nadzorczej mam zamiar intensywnie wspierać ten proces i pomagać organizacji w realizowaniu nowych celów.” – powiedział Jacek Makowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska
Maciej Kossowski, Dyrektor Pionu Sprzedaży Usług Marketingowych Grupy Onet.pl S.A., przez najbliższe dwanaście miesięcy będzie jednym z dwóch Wiceprzewodniczących Rady Nadzorczej IAB Polska. Dotychczas pełnił stanowisko Przewodniczącego. Na stanowisko Wiceprzewodniczącego powołany został również Marcin Woźniak, Prezes Zarządu, COO ARBOmedia Polska Sp. z o.o. Tym samym zachował on swoje kompetencje we Władzach Związku na kolejną roczną kadencję.
Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej „Interactive Advertising Bureau” Polska składa się obecnie z 11 przedstawicieli firm będących Członkami Zwyczajnymi IAB Polska – Agora S.A., ARBOmedia Polska Sp. z o.o., Grupa Onet.pl S.A., INTERIA.PL S.A., Internetowy Dom Mediowy net S.A., Nasza Klasa Sp. z o.o., Polskapresse Sp. z o.o., Redefine Sp. z o.o., Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o., Telewizja Polska S.A., Wirtualna Polska S.A.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.