Zostań twarzą Reportera – wielkie poszukiwania rozpoczęte

1 września wystartował wielki konkurs „Zostań Twarzą DNA by Reporter”. Każdy z klientów Reportera, który przyjdzie do sklepu, wypełni kupon i dołączy swoje zdjęcie stanie przed szansą zdobycia tytułu najlepszej twarzy Reportera. Nagrodą główną konkursu jest udział w sesji zdjęciowej i pojawienie się w kampanii reklamowej wiosna/lato 2005.

Konkurs jest częścią nowej kampanii promocyjnej na sezon jesień/zima 2004/5. Podobnie jak w poprzednich sezonach za wizerunek marki odpowiadają trzy firmy z grupy medialnej OS3 group – firma JOTKA print design, agencja interaktywna OS3 multimedia i studio fotografii INIS.

Zespół JOTKI projektuje wszystkie materiały poligraficzne – począwszy od ulotek, przez plakaty, aż po katalogi produktowe i wizerunkowe. Również cała oprawa konkursu – postery i hangery w sklepach, urny, kupony zgłoszeniowe i reklamy prasowe są autorstwa JOTKI. W studiu INIS powstają niepowtarzalne fotografie wykorzystywane w kampaniach, a agencja OS3 multimedia obsługuje markę Reporter w internecie, gdzie dostępna jest już najnowsza wersja strony reporter.com.pl

„Konkurs jest jednym z elementów naszej nowej jesienno zimowej kampanii. Chcieliśmy pokazać klientom, że są dla nas ważni i zaprosić ich do działań promocyjnych Reportera. To dla nich tworzymy nasze ubrania, oni je kupują, więc na pewno będą umieli zaprezentować je innym.” – powiedział Daniel Wahl przedstawiciel firmy Reporter.

Kampania poświęcona kolekcji jesień/zima, podobnie jak wcześniejsze realizacje, będzie bardzo wyraźnie eksponowała produkty, budując wokół nich historię. Wykreowany świat, to miejsce, w którym wszystko może się zdarzyć. Gdzie młodzi ludzie sami tworzą swoje realia – otoczenie, stroje. Nasycone kolory, świeżość, zaskoczenie i naturalni modele, to atuty tych projektów.

„To już trzeci projekt zrealizowany przez JOTKĘ dla Reportera. Tak długotrwała współpraca ma ogromny wpływ na realizowanie założeń strategicznych firmy i pozwala na zachowanie charakterystycznej linii kreacyjnej. Podobnie jak przy poprzednich kolekcjach stawiamy na element zaskoczenia, na umacnianie zapamiętywalnego wizerunku Reportera, który będzie przemawiał do grupy docelowej i zdobędzie jej uznanie.” – powiedział Krzysztof Pietrek, wiceprezes ds. artystycznych JOTKA print design.

http://www.reporter.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top