1 września wystartował wielki konkurs „Zostań Twarzą DNA by Reporter”. Każdy z klientów Reportera, który przyjdzie do sklepu, wypełni kupon i dołączy swoje zdjęcie stanie przed szansą zdobycia tytułu najlepszej twarzy Reportera. Nagrodą główną konkursu jest udział w sesji zdjęciowej i pojawienie się w kampanii reklamowej wiosna/lato 2005.
Konkurs jest częścią nowej kampanii promocyjnej na sezon jesień/zima 2004/5. Podobnie jak w poprzednich sezonach za wizerunek marki odpowiadają trzy firmy z grupy medialnej OS3 group – firma JOTKA print design, agencja interaktywna OS3 multimedia i studio fotografii INIS.
Zespół JOTKI projektuje wszystkie materiały poligraficzne – począwszy od ulotek, przez plakaty, aż po katalogi produktowe i wizerunkowe. Również cała oprawa konkursu – postery i hangery w sklepach, urny, kupony zgłoszeniowe i reklamy prasowe są autorstwa JOTKI. W studiu INIS powstają niepowtarzalne fotografie wykorzystywane w kampaniach, a agencja OS3 multimedia obsługuje markę Reporter w internecie, gdzie dostępna jest już najnowsza wersja strony reporter.com.pl
„Konkurs jest jednym z elementów naszej nowej jesienno zimowej kampanii. Chcieliśmy pokazać klientom, że są dla nas ważni i zaprosić ich do działań promocyjnych Reportera. To dla nich tworzymy nasze ubrania, oni je kupują, więc na pewno będą umieli zaprezentować je innym.” – powiedział Daniel Wahl przedstawiciel firmy Reporter.
Kampania poświęcona kolekcji jesień/zima, podobnie jak wcześniejsze realizacje, będzie bardzo wyraźnie eksponowała produkty, budując wokół nich historię. Wykreowany świat, to miejsce, w którym wszystko może się zdarzyć. Gdzie młodzi ludzie sami tworzą swoje realia – otoczenie, stroje. Nasycone kolory, świeżość, zaskoczenie i naturalni modele, to atuty tych projektów.
„To już trzeci projekt zrealizowany przez JOTKĘ dla Reportera. Tak długotrwała współpraca ma ogromny wpływ na realizowanie założeń strategicznych firmy i pozwala na zachowanie charakterystycznej linii kreacyjnej. Podobnie jak przy poprzednich kolekcjach stawiamy na element zaskoczenia, na umacnianie zapamiętywalnego wizerunku Reportera, który będzie przemawiał do grupy docelowej i zdobędzie jej uznanie.” – powiedział Krzysztof Pietrek, wiceprezes ds. artystycznych JOTKA print design.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.