Interia.pl w III kwartale 2002 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na podobnym poziomie do co w III kwartale 2001 roku (3342 tys. zł w porównaniu do 3615 tys. zł).
Strata w III kwartale wyniosła 2135 tys. zł (niższa od straty w III kwartale 2001 o prawie 30%), mimo wysokiej amortyzacji (1571 tys. zł – wzrost o blisko 700 tys. zł) oraz przy niższych przychodach finansowych (o blisko 600 tys. zł).
Strata na poziomie EBITDA spadła z 7632 tys. zł za trzy pierwsze kwartały 2001 roku do 4214 tys. zł za porównywalny okres czasu roku bieżącego. Strata EBITDA za sam III kwartał 2002 wyniosła 649 tys. zł (2768 tys. zł w III kwartale zeszłego roku).
W ostatnim okresie portal przedstawił nowe usługi zmierzające do zwiększenia przychodów, były to m.in.: serwis randkowy, hosting, płatna poczta czy rozbudowa serwisu Turystyka.
Według badania NetTrack w kategorii korzystania w ciągu ostatniego miesiąca wrześniowy wynik INTERIA.PL wyniósł 34,15% (Onet.pl- 69,60%, Wirtualna Polska-52,03%, Gazeta.pl- 13,61%).
Portal Internetowy Interia.pl ma obecnie założonych 2,44 mln kont pocztowych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.