Według najnowszych oficjalnych wyników badania Megapanel/PBI Gemius, lokalizator internetowy Zumi.pl jest liderem w województwie mazowieckim wśród serwisów udostępniających dane o firmach. Od początku roku Zumi, zarówno w województwie mazowieckim jak i w całym kraju, niemal podwoił swój zasięg.
W lipcowej fali badania Zumi.pl zwycięża w województwie mazowieckim zarówno pod względem liczby użytkowników, odsłon jakie wykonali jak i czasu, który spędzili w serwisie. Zumi odwiedziło 448,9 tys. internautów z tego województwa, którzy dokonali prawie 5 mln odsłon i spędzili w serwisie 133,4 tys. godzin, co daje prawie 18 minut na użytkownika.
Następny w kolejności po Zumim serwis – pf.pl – odwiedziło w tym samym miesiącu 442 tys. mazowieckich internautów, którzy dokonali 3,1 mln odsłon, spędzając w serwisie średnio 7 minut. Dla trzeciego w kolejności serwisu – pkt.pl – wskaźniki te wyniosły odpowiednio: 409 tys. użytkowników, 2,1 mln odsłon i średni czas na poziomie 4,5 minuty.
Na początku br., według styczniowych danych Megapanel PBI/Gemius, Zumi.pl zajmował w województwie mazowieckim trzecie miejsce, za pf.pl i pkt.pl, z wynikiem 224 tys. użyt-kowników, 1,9 mln odsłon i 48,9 tys. spędzonych godzin.
W całym kraju Zumi.pl miał w lipcu prawie 2,9 mln użytkowników, co jest najlepszym wynikiem w historii serwisu, który od startu w kwietniu ub.r. systematycznie zwiększa swój zasięg. Użytkownicy Zumiego dokonali w lipcu 28,6 mln odsłon i spędzili w lokalizatorze 686 tys. godzin (średnio 14,5 minuty na użytkownika). Od początku br. wszystkie te parametry dla Zumiego niemal się podwoiły – w styczniu liczba użytkowników wynosiła niecałe 1,6 mln a dokonali oni wtedy 15,2 mln odsłon i spędzili w serwisie 367 tys. godzin.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.