Zupełnie nowe zakupy na Zakupy WP

Opublikowano: 26 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wirtualna Polska przebudowała serwis sprzedażowy. Zmieniono nazwę witryny – na Zakupy WP, odświeżono i unowocześniono jej wizerunek, wprowadzono możliwość porównywania cen produktów oraz uruchomiono przedświątecznego Doradcę Prezentowego.
Wirtualna Polska uruchomiła nową wersję serwisu sprzedażowego. Platformę zakupową WP – Pasaż Handlowy – zastąpiła nowoczesna porównywarka cen. Serwis zmienił swój wygląd, nazwę oraz adres WWW. Od teraz, by korzystać z ofert zrzeszonych w serwisie sklepów, w okno przeglądarki wystarczy wpisać zakupy.wp.pl. Jak co roku, na chwilę przed Mikołajkami, ruszył Doradca Prezentowy. Każdy, kto nie wie, jaki upominek wręczyć przyjacielowi, który jest „z gadżetami na bieżąco”, tacie – „zapalonemu sportowcowi” lub zawsze „stylowej i eleganckiej” babci, może skorzystać z podpowiedzi serwisu Zakupy Wirtualnej Polski.

„Wprowadzając nową nazwę i nowy adres internetowy zaprezentowaliśmy użytkownikom również nowy wizerunek serwisu. Zmiany objęły tak stronę wizualną, jak i systemową Zakupów. Postawiliśmy na ergonomię oraz maksymalną użyteczność. – mówi Dariusz Zaremba, Kierownik Działu E-commerce Wirtualnej Polski – Pojawiły się więc: nowa belka nawigacyjna, nowe kategorie towarów, specjalistyczne poradniki zakupowe, boks
z najczęściej wyszukiwanymi pozycjami, rozbudowana mapa kategorii. Po serwisie można poruszać się naprawdę intuicyjnie. Co zaś najważniejsze, istnieje możliwość błyskawicznego porównania cen produktów.” – dodaje Dariusz Zaremba.

Teraz, szukając określonego towaru, internauta w pierwszej kolejności otrzyma ofertę z najniższą ceną. Opcja „porównaj ceny” przeniesie go natomiast na stronę prezentującą wszystkie analogiczne produkty, dostępne w serwisie Zakupy WP. Jeden rzut oka wystarczy, by zapoznać się z przedziałem cenowym, w jakim dostępny jest towar, dokładną liczbą ofert, możliwością sprzedaży ratalnej. Od teraz decyzję zakupową ułatwi klientowi nie tylko porównywarka cenowa, ale również dokładne opisy towarów, galerie zdjęć i związane z produktami artykuły prasowe. Dodatkowo, w osobnym dziale WP umieściła specjalistyczne poradniki zakupowe: budowlany, fotograficzny, GPS, jubilerski.

Uruchomieniu odświeżonego serwisu zakupowego towarzyszą dodatkowe aktywności e-commerce. Jedną z najważniejszych jest coroczny Doradca Prezentowy Wirtualnej Polski (prezenty.wp.pl) Korzystając z jego „usług” internauci znajdą coś dla najbliższych i znajomych. Ważne są tu nie tylko więzy towarzyskie czy rodzinne, ale też hobby potencjalnie obdarowanych oraz możliwości finansowe obdarowujących. Wybierając konkretną osobę (np. brata, mamę, przyjaciółkę), jej styl życia (np. odważny podróżnik, mól książkowy, zawsze praktyczny) i maksymalną cenę upominku, użytkownik otrzymuje propozycje ściśle dopasowane do swoich preferencji, bez konieczności wertowania tysięcy pozycji Zakupów.

„Jak w poprzednich latach, tak i tym razem przed uruchomieniem Doradcy Prezentowago przez kilka miesięcy selekcjonowaliśmy produkty, by przedstawić naszym klientom te najbardziej atrakcyjne, o doskonałej jakości i dobrej cenie – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce – Wybrane artykuły posegregowaliśmy w specjalne grupy tematyczne, by zainteresowani szybką transakcją mogli niemal od ręki wybrać coś np. dla praktycznego dziadka. Decyzję ułatwią też na pewno zaproponowane przez nas przedziały cenowe; z miejsca można określić, że interesuje nas podarek ‘do 50 złotych’ lub ‘do kwoty 200 złotych’.”

Promując Doradcę Prezentowego WP uruchomiła specjalny konkurs dla użytkowników. Posiadacze kont pocztowych w Wirtualnej Polsce mogą wysłać do znajomych i przyjaciół zaproszenie do korzystania z Doradcy. Najciekawsze pomysły zostaną wykorzystane w kampanii promującej serwis i nagrodzone.

W związku z dużym zainteresowaniem akcją „Sklep za złotówkę”, WP przedłużyła czas jej trwania do końca lutego 2008. Promocja, zainicjowana we wrześniu br., skierowana jest do podmiotów, które nie współpracowały do tej pory z serwisem sprzedażowym WP, a zależy im na zwiększeniu obrotów i pozyskaniu nowych klientów zainteresowanych zakupami w Sieci. Do współpracy zgłosiło się jak dotąd blisko 500 firm. Główne zalety promocji to prezentacja w Zakupach WP – za 1 złotych netto miesięcznie – katalogu produktów sklepu oraz brak prowizji od przeprowadzanych transakcji.

www.zakupy.wp.pl

Hanna LaskowskaZupełnie nowe zakupy na Zakupy WP

Podziel się!

O autorze

hania