NEO24.PL, jeden z największych w Polsce sklepów internetowych, wspólnie z Pocztą Polską wprowadza nową usługę, rozszerzającą możliwości zwrotu towaru. Dzięki niej klienci e-sklepu będą mogli bezpłatnie zwrócić zakupiony produkt w dowolnej placówce pocztowej w całym kraju.
Każdy klient, który zakupił w NEO24.PL produkt o wartości powyżej 99 złotych, może skorzystać z darmowej dostawy. Dodatkowo, z myślą o tych, którzy nie trafili z zakupem, e-sklep przewidział możliwość bezpłatnego odesłania towaru z każdej placówki Poczty Polskiej.
Aby dokonać zwrotu, należy pojawić się w najbliższym oddziale Poczty Polskiej i poinformować pracownika placówki o chęci oddania produktu do NEO24.PL. Klient otrzyma specjalną naklejkę, na której wpisuje swoje imię, nazwisko i numer zamówienia. Reszta formalności należy już do sprzedawcy i dostawcy. Towar wraca do NEO24.PL według standardowych zasad, a klient otrzymuje zwrot pieniędzy lub nowy produkt.
Naszym celem jest wprowadzenie nowej jakości usług w branży e-commerce. Chcemy pokazać Klientom, że zakupy internetowe mogą być jeszcze prostsze i wygodniejsze niż do tej pory. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, wspólnie z Pocztą Polską postanowiliśmy uruchomić najłatwiejszą darmową metodę zwrotu towaru. Każdemu z nas zdarza się przecież kupić nietrafiony produkt, choćby na prezent komunijny. Dzięki nowej usłudze, bez żadnych dodatkowych kosztów i formalności, można go teraz zwrócić i wybrać coś w zamian, bądź otrzymać zwrot pieniędzy – mówi Mateusz Gołda, manager ds. rozwoju back-office NEO24.PL.
Darmowemu zwrotowi podlegają małe sprzęty AGD, RTV oraz IT. Mogą to być kuchenki mikrofalowe, frytkownice, suszarko-lokówki, tablety, konsole do gier, laptopy, telewizory plazmowe i LED oraz wiele innych produktów. Aby ułatwić zakupy, towary objęte darmowym zwrotem otrzymały specjalne oznaczenie „Zwrot za darmo”. Zwrócić w ten sposób można produkt, którego waga nie przekracza 30 kg, a gabaryt 0,2 m3. Sposób zakupu nie ma znaczenia, a na zwrot przysługuje 14 dni.
Bliska współpraca z NEO24.PL, jednym z liderów sprzedaży online w Polsce, to ważny element długofalowej strategii Poczty Polskiej. Dostrzegamy na rynku rosnący udział paczek ze zwrotami, na który wpływ mają głównie wprowadzone zmiany prawne zwiększające ochronę konsumentów, szczególnie w branży e-commerce. Dlatego tak ważna jest współpraca z firmami, nie tylko przy obsłudze paczek z e-sklepów, ale także przy ruchu powrotnym od klientów. Standardem staje się także darmowy zwrot oferowany przez e-sklepy, tak jak ma to miejsce w NEO24.PL– mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej.
NEO24.PL i Poczta Polska nawiązały współpracę już w styczniu 2015 roku, czego efektem było m.in. zwiększenie liczby punktów osobistego odbioru o 4500 placówek oraz możliwość skorzystania z wysyłki za pomocą usługi Pocztex Kurier48 na wybrany adres.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.