Według badania Interbus – przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie i grudniu 2002 – cztery najczęściej wymieniane przez internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta2.
Również w kategorii „korzystanie w ostatnim miesiącu” (tj. w miesiącu poprzedzającym badanie) w pierwszej czwórce znalazły się:
Onet (72%),
Wirtualna Polska (51%),
Interia (33%)
Gazeta (21%).
26% badanych deklarowało w listopadzie i grudniu 2002 r. dostęp do internetu. 19% wszystkich badanych stanowią internauci (tzn. osoby, które przynajmniej raz w miesiącu korzystają z internetu – zgodnie z df. po raz pierwszy opisaną przez Internet Advertising Bureau).
3% osób, które obecnie nie posiadają dostępu do internetu, planuje go uzyskać w ciągu najbliższych 6 miesięcy.
Pełne wyniki do pobrania w dziale
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.