Podczas piątkowej konferencji prasowej zorganizowanej wspólnie przez easygo.pl oraz fly.pl przedstawiciele obu spółek zaprezentowali swoje wyniki finansowe oraz prognozy na najbliższy okres.
Według organizatorów pokazanie wyników finansowych przez inne podmioty z obrębu e-turystyki pozytywnie wpłynie na uwiarygodnienie rynku.
Wynik easygo.pl z pewnością jest wynikiem, którym można się pochwalić. Po 9 miesiącach tego roku Spółka notuje ponad 600 tysięcy zysku przy obrotach zbliżonych do 40 mln PLN. W przyszłym roku prognozowany zysk netto wyniesie 1.5 mln PLN
Firma odniosła swoje aktualne wyniki finansowe do danych jawnych publikowanych oficjalnie przez jedyną w e-turystyce spółkę giełdową Travelplanet.pl.– Szkoda, że nikt więcej nie ma takiej odwagi. Czujemy potrzebę konfrontacji i otwartości, a przez to szerokiego uwiarygodnienia całej branży i rynku – podkreślił swoją decyzję Mateusz Kazieczko.
Fly.pl w zaprezentowanych prognozach przewiduje w 2008 roku 18 mln przychodów.
„Mamy świadomość, że nasze rozwiązanie jest nowatorskie stąd potrzebujemy czasu, aby przekonać klientów do innych niż dotychczas im znanych metod rezerwacji. Jako pierwsi na rynku umożliwiliśmy klientom rezerwację i zakup wycieczki w pełnym trybie online, czyli bez udziału konsultanta. Obserwując trendy na rynkach e-turystki w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej, zdecydowaliśmy się na najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Liczymy, że trendy światowe zapanują na lokalnym rynku. – dodaje Grzegorz Bosowski. – Nasze plany na przyszły rok to osiągnięcie obrotu rzędu 30 000 000 zł oraz dalsze inwestowanie w budowanie wizerunku marki Fly.pl. W ciągu najbliższego roku na działania marketingowe zamierzamy wydać około1 000 000 euro.” – mówi Grzegorz Bosowski, Managing Director Fly.pl.
Szczegóły finansowe obu Spółek dostępne są w poniższej prezentacji.
Konferencja prasowa easygo.pl i fly.pl „Otwieramy okna”
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: fly.pl easygo.pl)
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!