W trakcie wieloletniej działalności portali budowlanych z Grupy Dom.pl powstała wokół nich społeczność osób budujących i urządzających swój dom. To właśnie dla tej grupy użytkowników stworzony został nowy portal społecznościowy www.Moj.Dom.pl.
Grupa Dom.pl od wielu lat angażuje się w proces budowy domu swoich czytelników, udostępniając im kompendium wiedzy na portalach www.dom.pl, www.solidnydom.pl, www.idealnydom.pl oraz największą bazę projektów domów www.galeriaprojektow.pl .
W trwającym sezonie budowlanym Grupa uruchomiła kolejny projekt: serwisem społecznościowym www.Moj.Dom.pl. Portal powstał z myślą o tych, którzy budują, remontują i urządzają dom lub mieszkanie. Darmowa rejestracja pozwala na tworzenie własnego profilu, według wybranych opcji prywatności, a w jego ramach m.in. galerii zdjęć, grup tematycznych i dołączanie do tych już istniejących. Użytkownicy mogą w nich dzielić się informacjami o istotnych wydarzeniach na rynku budowlanym i prowadzić dyskusje z pozostałymi uczestnikami serwisu nazywanymi Domownikami.
Zrzeszenie ludzi o podobnych zainteresowaniach i problemach pomaga w ich rozwiązywaniu, poszukiwaniu ciekawych inspiracji czy też dzieleniu się doświadczeniami. Dlatego głównym celem portalu jest umożliwienie użytkownikom nawiązywania nowych perspektywicznych bądź przyjacielskich kontaktów. – wyjaśnia Roman Lewicki, Prezes Spółki Dom.pl
Przez wiele lat wokół serwisów Grupy Dom.pl wykształciła się wokół nich naturalna społeczność osób budujących, remontujących czy urządzających swoje domostwo. Każdy kto tego doświadczył wie jak cenne są opinie i rady w tym zakresie. Uporządkowanie tej społeczności i zorganizowanie jej wokół serwisu takiego jak Mój.Dom.pl oceniam jako bardzo słuszny krok. – komentuje Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Grupa Dom.pl to dynamicznie rozwijające się portale o tematyce budowlanej. Główny wortal należący do Grupy – www.dom.pl – ogląda miesięcznie ponad 325 tysięcy użytkowników, którzy wykonują ponad 7,04 mln odsłon (Gemius Traffic, styczeń 2009). Grupa wchodzi w skład portfolio witryn internetowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, która zarządzana jest przez dom mediowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.