Nowoczesna Firma, wielokanałowe medium wiedzy dla biznesu, organizator największego i najbardziej prestiżowego wydarzenia dla branży HR Kongresu Kadry, w przeddzień edycji Jubileuszowej udostępnił swój profil na Facebook. Celem nowego kanału komunikacji jest umożliwienie skutecznej wymiany myśli uczestników największego w Polsce spotkania branży HR oraz przekazywanie bieżących informacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i aktywności Nowoczesnej Firmy.
– Nowoczesna Firma upowszechnia wiedzę oraz dobre praktyki w biznesie, jak też promuje wymianę doświadczeń w środowisku menedżerskim – mówi Agnieszka Chaber-Tomczak, eBusiness Manager, Nowoczesna Firma. Prowadzenie profilu na Facebook doskonale wpisuje się w naszą strategię komunikacji i edukacji polskich przedsiębiorców.
Profil Nowoczesnej Firmy na Facebook to najświeższe informacje o zarządzaniu, szkoleniach, branży HR, jak też wywiady z gośćmi specjalnymi imprez organizowanych przez Nowoczesną Firmę. Fani będą otrzymywać informacje o promocyjnych cenach szkoleń i planowanych w najbliższym czasie wydarzeniach. Dla dziennikarzy Facebook może stać się źródłem materiałów graficznych, audio i wideo Nowoczesnej Firmy, a także miejscem inspiracji merytorycznej odnośnie trendów na rynku HR w Polsce i na świecie.
Profil dostępny: tutaj
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.