Prawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010. Popularna NK.pl (wcześniej Nasza-klasa.pl) zdobyła zaledwie 20% wskazań osób odpowiedzialnych za marketing.
Uczestnikami zakończonego właśnie badania były osoby odpowiedzialne za planowanie komunikacji marketingowej największych marek w Polsce. Jedno z pytań na które odpowiadali dotyczyło serwisów społecznościowych, które ich zdaniem najlepiej nadają się do prowadzenia działań marketingowych. Prawie wszyscy (94% wskazań) wśród najlepszych wskazywali Facebook. Dalej uplasowały się kolejno YouTube (67%) i NK (Nasza-klasa) z 20% wskazań. W pierwszej piątce znalazły się też Twitter (13%) oraz Epuls (10%).
„Facebook udostępnia zupełnie bezpłatnie duże możliwości prowadzenia złożonych działań marketingowych i bardzo łatwe tworzenie aplikacji o charakterze marketingowym” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong, koordynator badania – „Poza tym popularność Facebooka bardzo szybko rośnie, a przekonanie o jego użyteczności jest dodatkowo wzmacniane przez setki case’ów z całego świata.”
Zakończone badanie Social Media Brand Index 2010 (www.socialmediabrand.pl) to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Pełny raport z badania będzie dostępny w drugiej połowie listopada. Opracowanie będzie przedstawiało dokładną analizę aktywności komunikacyjnych największych marek w Polsce w mediach społecznościowych, będzie prezentować skalę oraz sposoby wykorzystywania tego rodzaju działań w marketingu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.