Reporter, producent odzieży młodzieżowej, wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/lato 2005, odświeża swój wizerunek. Powstała odważna kreacja wykorzystana we wszystkich materiałach promujących wiosenno-letnią ofertę Reportera oraz nowa wersja interaktywnego serwisu www.reporter.com.pl. W tworzeniu wizerunku nowej kolekcji wzięły udział firmy z grupy medialnej OS3 group: Jotka print design, INIS i OS3 multimedia.
Kreacja stworzona przez Jotkę we współpracy ze studiem INIS skierowana jest do młodzieży i zgodnie z ich zainteresowaniami skupia się na modnym stylu, silnych emocjach i atrakcyjnych gadżetach. Seria surrealistycznych zdjęć o tytułach takich jak: 'miłość’, 'kolor’, 'wolność’, 'zabawa’ wykorzystana jest we wszystkich materiałach promocyjnych począwszy od reklam prasowych, reklam w punktach sprzedaży przez materiały skierowane bezpośrednio do klienta jak ulotki, katalogi po serwis internetowy.
– Kiedy dwa lata temu rozpoczęliśmy współpracę z firmą Reporter mieliśmy ambicję, by stała się kultową marką dla młodzieży. Z satysfakcja stwierdzam, że udaje nam się to osiągać między innymi dzięki odważnej i dynamicznej kreacji trafiającej do młodych ludzi, którzy nie lubią nudy i wybierają intrygujący i niebanalny przekaz – mówi Krzysztof Pietrek, wiceprezes zarządu ds. Artystycznych Jotka.
– Nowa kolekcja ubrań jest zgodna z najnowszymi trendami mody i właśnie to komunikuje nasza kreacja i interaktywny serwis. Po raz kolejny zaufaliśmy OS3 group a w tym OS3 multimedia, Jotce i INIS, ponieważ ich pomysły i realizacje są zawsze świeże i nowatorskie. Stała współpraca pomaga nam budować długofalową politykę wizerunkową i komunikacyjną, czego efektem są kampanie, które żyją w świadomości naszych Klientów jeszcze długo po ich zakończeniu jak akcja 'zostań twarzą Reportera’. – powiedział Daniel Wahl, specjalista ds. marketingu Reporter.
Poszczególne działy nowej wersji interaktywnego serwisu reporter.com.pl noszą intrygujące nazwy jak 'być trendy’, ’emocje’, 'twarze D.N.A.’, a za każdą z nich kryją się oryginalne pomysły prezentacji nowej kolekcji. Wędrując po stronie internetowej można sięgnąć na wieszak po ciuchy, złowić na wędkę promocje oraz obejrzeć na wirtualnym telewizorze prowokacyjną sesje zdjęciową zrealizowaną przez INIS. Przewodnikami po internetowym świecie Reportera są modele wybrani przez internautów w ogólnopolskiej kampanii 'zostań twarzą Reportera’.
– Cieszy nas fakt, że Klienci korzystają komplementarnie z usług OS3 group. Wspólnie możemy oferować szeroki wachlarz usług obejmujący zarówno budowanie wizerunku w Internecie jak również tworzenie niestandardowych kreacji wykorzystywanych w mediach tradycyjnych – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 group.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.