Agencja Janmedia przeprowadzi audyt użyteczności stron Polskich Książek Telefonicznych. Badanie ma posłużyć poznaniu jak użytkownicy serwisu www.pkt.pl korzystają z jego zasobów, jakie napotykają problemy i czego oczekują od serwisu.
„Chcemy zidentyfikować mocne i słabe strony serwisu i wykorzystać tę wiedzę podczas wprowadzania planowanych na ten rok zmian na stronach” – mówi Jacek Włodarczyk z pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Janmedia w badaniach wykorzysta trzy narzędzia: analizę ekspercką, testy z użytkownikami oraz testy eye tracking. Wynikiem pracy będzie raport zawierający opis problematycznych elementów serwisu wraz z sugestiami wprowadzenia poprawek. Janmedia zaproponuje też rozwiązania mające pozytywnie wpłynąć na ogólny odbiór serwisu przez użytkowników i jego efektywność.
Jest to już piąty duży audyt użyteczności prowadzony przez Janmedia w tym roku.
„Bardzo cieszy nas rosnące zainteresowanie tematyką użyteczności w Polsce. Gdy zaczynaliśmy mówić o usability dwa lata temu, skupialiśmy się przede wszystkim na edukacji naszych potencjalnych klientów. Dziś przeważająca większość projektów z zakresu usability oparta jest na partnerskiej współpracy Janmedia i Klienta. Tak jest też w przypadku Polskich Książek Telefonicznych. Jestem przekonany, że projekt jaki właśnie zaczynamy realizować dla pkt.pl przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju tego serwisu.” – mówi Tomek Karwatka z Janmedia
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.