Pozyskane środki przeznaczone zostaną przede wszystkim na rozwój i ekspansję na nowe rynki. Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions.
Biura sprzedaży w Czechach (odpowiedzialne za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech zostaną powiększone i docelowo będą w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi.
Ostatni rok w naszej działalności był bardzo dynamiczny, a wszystko wskazuje na to, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Złożyło się na to wiele czynników, ale najważniejsze są dwa. Po pierwsze coraz większe zainteresowanie reklamodawców natywnymi formami komunikacji oraz technologią przepisaniową type-ins. Po drugie dostrzeżenie efektów naszej pracy przez Solve Media, która jest właścicielem i globalnym operatorem type-ins, co zaowocowało umowami na wyłączność w kolejnych krajach Europy. Środki jakie pozyskamy od TGV przeznaczone będą na naszą ekspansję zagraniczną – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions Europe.
Chcemy inwestować w takie podmioty, które już udowodniły, że potrafią sobie radzić na rynku, mają unikalny produkt lub usługę oraz potencjał, by zaistnieć w wymiarze międzynarodowym. Interactions Europe idealnie do takiego profilu pasuje – dodał Tomasz Wileński, założyciel Tech Gravity Ventures.
Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.