Dla swoich akredytowanych rejestratorów, EURid (European Registry for Internet Domains), Europejski Rejestr Internetowych Nazw Domen utworzył Code of Conduct. Jest to Kodeks Postępowania, zawierający najważniejsze wytyczne i zasady postępowania obowiązujące rejestratorów domen europejskich (.eu). Jego głównym celem jest przekazanie informacji o wiarygodności i stabilności firmy, przejrzystości cen i najwyższej jakości usług.
W Polsce 11 firm posiada akredytację EURid, są wśród nich najwięksi rejestratorzy, między innymi Home.pl i NetArt. Az.pl – firma, która niedawno jako pierwsza w Polsce uzyskała akredytację ICANN, może się pochwalić kolejnym wielkim sukcesem. Jest nim dołączenie do prestiżowej listy subskrybentów Code of Conduct.
Podpisanie umowy Code of Conduct jest dobrowolne.
Code of Conduct zobowiązuje podpisujących go rejestratorów do przestrzegania ustalonych przepisów i reguł, co z kolei zapewnia użytkownikom końcowym pewność miarodajnych informacji, wysokiej jakości usług i najwyższych standardów. Potwierdza, iż firma jest godnym zaufania partnerem i gwarantuje pewność i solidność obsługi.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.