Comarch otrzymał po raz drugi z rzędu nagrodę „Innowacja 2008” („Innovationspreis 2008”) za produkt Virtual Consulting Services (VCS) – platformę wspomagającą komunikację użytkowników poprzez sieć. Do nagrody „Innovationspreis 2008” zostało zgłoszonych 1600 produktów, które zostały wyróżnione w 33 kategoriach.
Nagroda „Innovationspreis” przyznawana jest co roku przez organizację „Initiative Mittelstand” (Inicjatywa dla MSP). Otrzymują ją te rozwiązania, które oferują małym i średnim przedsiębiorstwom nowe możliwości zastosowania.
VCS jest jednym z 10 produktów w kategorii Web 2.0, które wykazały się szczególną użytecznością, innowacyjnością i przystosowaniem do potrzeb małych i średnich firm. W trybie sesji grupowej użytkownicy VCS widzą w swoich przeglądarkach tę samą zawartość, jak również ruchy myszy i wpisy z klawiatury innych uczestników sesji. W ten sposób możliwe jest wspólne i równoczesne wirtualne poruszanie się po jednej stronie. Dzięki VCS idea synchronicznego przeglądania stron stała się rzeczywistością. Rozwiązanie Comarch uzupełnia lukę między kontaktem rzeczywistym a wirtualnym światem, oferując możliwości zastosowania w zakresie e-commerce, e-consulting, e-learning oraz e-government.
– Aplikacja VCS może być wykorzystywana przy użyciu różnych urządzeń (PC, telefon komórkowy, PDA, itp.). Konfiguruje się ją poprzez odpowiednio dopasowywany interface klienta, natomiast dalsze oprogramowanie musi być doinstalowane – mówi Anna Filipiak, Prezes Zarządu Comarch Software AG.
W 2007 roku Comarch został nagrodzony wyróżnieniem „Innovationspreis” w kategorii raportowanie za produkt OCEAN GenRap, służący do wizualizacji analiz baz danych. Aplikacja ta jest obecnie zintegrowana z nowym systemem ERP Comarch Altum, którego inauguracja miała miejsce na tegorocznych targach CeBIT.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.